Avatar billede permor7 Nybegynder
28. juli 2003 - 15:49 Der er 3 kommentarer

office assistenten i word

Hej alle.
Jeg har et engelsk word dokument, stave kontrollen er sat til enkgelsk og office assistenten er slået til.
Det hele virker som det skal, men når der er en grammatisk fejl og man søger en forklaring på denne fejl kommer svaret på underligt nok på tysk...

Fremgangmåden er følgende:
Dobbeltklik på den grammatiske fejl og i dialogboksen vælges grammatik.

I næste dialogboks vælges forklaring og office assistenten fremkommer med et svar på tysk.

Er der nogen der kan give et bud på hvad fejlen er, jeg har aldrig selv set problemet før nu og synes det virker meget underligt med denne sprogforviring.

NB: Der køres på en ren dansk winXP pro platform-fuldt opdateret, samt der bruges en fuldt opdateret dansk officeXP pro.

Problemet opstår kun med engelske dokumenter.
Avatar billede jkrons Professor
28. juli 2003 - 23:14 #1
Problemet har været beskrevet på Eksperten før, men desværre kan jeg ikke søge lige nu. Så vidt jeg husker er der tale om en fejl, som pt ikke har en løsning.
Avatar billede permor7 Nybegynder
29. juli 2003 - 09:05 #2
Hej jkrons
Tak for dit svar -det var nogenlunde samme konklusion jeg selv kom frem til, og jeg vil gerne tildele dig de 60 point, når det bliver muligt at søge i databasen og evt. bliver bekræftet.

- men foreløbig mange tak!!
Avatar billede hcars Novice
05. august 2003 - 11:33 #3
Løsningen må være et tysk-kursus.
;]