Avatar billede aopenxpert Nybegynder
12. december 2000 - 16:06 Der er 5 kommentarer

AMR Kort virker ikke

Jeg kan ikke få min computer til at finde mit AMR kort. Jeg har set om det sidder ordentligt fast og det gør det. Jeg har prøvet at sætte kortet over i et andet bundkort, og her virker det også. Mit bundkort er et ASUS K7V slot A. PCI slot 5 er fri, så der skulle ikke være nogle konflikter med delte porte.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. december 2000 - 16:08 #1
Kan man aktivere/deaktivere AMR kortet i BIOS?
Avatar billede aopenxpert Nybegynder
12. december 2000 - 16:10 #2
Ja - der sker heller ikke noget!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. december 2000 - 16:14 #3
Har du On board Audio?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. december 2000 - 16:16 #4
Så vidt jeg lige kan se, så er det slot 3 og ikke 5 der kan konflikte med delte resourser.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. december 2000 - 16:19 #5
Er det en primary AMR, hvis det er skal du disable CODEC på motherboardet (som taget lige ud af motherboard manualen!)