Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2003 - 10:22 Der er 2 kommentarer

Vega+ X9 Atlhon XP 2000+ (1.67Ghz) 256MB 30GB Harddisk UDEN Softw

Hej, jeg står og skal investere i en bærbar computer.

Jeg ahr kigget lidt på følgende model;

Vega+ X9 Atlhon XP 2000+ (1.67Ghz) 256MB 30GB Harddisk UDEN Software

Med ATI M9000 grafik og AMD XP mobil Processor er Vega+X9 en sikker vinder. Notebooken med en 15" stor skærm, der sprænger alle prisrammer. Notebooken er i kategorien Thin & Light.
Den er udstyret med et hurtigt COMBO drev. Den leveres med AMD's nye mobil processor, der giver extra levetid på batteriet, og som samtidig sikrer en optimal ydelse.
Altså mange mobile fordele. Den grafiske oplevelse er sikret via ATI's M9000 med 64MB grafikkort, der giver den bedste billedkvalitet til f.eks. Krævende spil og billedbehandling.
Notebooken er også forsynet med Audio DJ. Funktion som kan betjenes fra fronten af notebooken.
Hele herligheden leveres i et smart og funktionelt design med en vægt på kun 3.1 Kg. Notebooken er forberedt til indbygget trådløst Lan på 22Mbit.
Der er nemlig som standard indbygget interne antenner, hviket er en særdeles smart detalje.

Tekniske Data
VEGA+ X9 15.0" XGA TFT Skærm, Mobil AMD Athlon XP 2000+ (1.67 GHz), 256MB DDR RAM, 30GB HDD, COMBO DVD/CD-RW 8x24x10x24 3D ATI-9000 64MB 4 x AGP bus, Internt 56K modem & 10/100 LAN, Li-Ion Batteri

Pris: kr. 8.995,00
Uden moms 7.196,00

Jeg ville blot hører om der er nogen der har noget at sige om modellen.

Endvidere om der er nogen der ved om den larmer?
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2003 - 10:22 #1
t
Avatar billede skywacker Nybegynder
17. november 2003 - 10:44 #2
Hej nu ved jeg ikke hvor mange mange penge du har til at købe en laptop for, man jeg er selv ved at få denne model hjem.
Den står til 10306,25 Kr hos www.eu-computer.dk
Ogdet jeg har kunne læse om den er det en aldeles god maskine.

Vega+ X9 XL uden Windows XP

Mobil AMD Athlon XP 2400+
15" XGA TFT Skærm
512MB DDR RAM
60GB HDD
COMBO DVD/CD-RW 8x24x10x24
3D ATI-9000 64MB grafikkort
Internt 56K modem & 10/100 LAN
W-LAN: Indb. trådløs 11Mbit Lan
Li-Ion Batteri
Uden Windows XP