Avatar billede skaft Nybegynder
27. juli 2003 - 13:46 Der er 4 kommentarer

søger forum artikler

he, ja, denne tråd er der ikke mange points at vinde på, men jeg opretter nu også mest denne tråd fordi at der ikke er nogen tagwall at spørge på  :D

Til sagen:
Jeg vil gerne kreere et forum til min side, men samtidigt også gerne vide hvad det er jeg laver, så i stedet for cheapassway (c/p) vil jeg gerne have nogle artikler at læse det udfra. Jeg har søgt diverse steder, ikke mindst google, men uden rigtigt held.
Så opgaven:
Giv mig en masse links til artikler om at lave et forum i php med mysql :D
Avatar billede detox Nybegynder
27. juli 2003 - 14:04 #1
Avatar billede skaft Nybegynder
27. juli 2003 - 14:56 #2
whoa, den er sq god, men jeg har meget svært ved at forstå php, og når det så tilmed er på engelsk jogger jeg rundt i det..er der ikke nogen på Dansk? :|
Avatar billede repsac Nybegynder
27. juli 2003 - 19:28 #3
Hvis du har meget svært ved at forstå php, er første skridt så ikke at lære php?

... at ville kode et forum og have meget svært ved sproget man vil kode det i... det lydder, undskyld mig, lidt tåbeligt :)
- forstå mig ret!

Min anbefaling: lån bogen "The PHP4 Bible" på dit nærliggende bibliotek, læs den fra ende til anden (i hvert fald de to første dele), derpå vil du være meget bedre rustet og givetvis kunne lave et forum uden en "hvordan-man-laver-et-forum"-artikel ;)
Avatar billede skaft Nybegynder
27. juli 2003 - 21:04 #4
hehe, meget vel.
Forstå mig nu ikke som total php-newb.
Jeg er vel klar over at forum er meget svært at lave, men det skal vel læres på den ene eller anden måde. Personligt tror jeg det er de færreste der bare lige laver et uden videre.
www.clangangsta.1go.dk <-- denne side har jeg trods alt kodet og der synes jeg at det er gået fint nok indtil videre. Det var måske skidt beskrevet "meget svært ved at forstå php" så måske det bude omformuleres til at have meget svært ved at forstå mere kompliceret kodning som jeg nu er i gang med :)