Avatar billede lizard Nybegynder
31. august 1999 - 11:28 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Paradox

er der nogen, der ved om paradox db'er kan konverteres til access??? I så fald hvordan???

Findes der evt. software, freeware, som kan løse dette prob???
Avatar billede ziber Nybegynder
31. august 1999 - 13:20 #1
Du kan importere fra en paradox  database ind i en access database, men det kræver MsAccess. Jeg bruger selv version 2.0 til mine databaser.

ziber
Avatar billede ziber Nybegynder
31. august 1999 - 13:21 #2
Du kan importere fra en paradox  database ind i en access database, men det kræver MsAccess. Jeg bruger selv version 2.0 til mine databaser.

ziber
Avatar billede mckelly Nybegynder
31. august 1999 - 14:45 #3
Du kan også importere paradox databaser i MsAccess 97.
Avatar billede nej Nybegynder
31. august 1999 - 14:58 #4
Paradox databaser kan som sagt importeres i Acces, men jeg kan ikke helt huske om det er nødvendigt med Borland Database engine, men den er i hvert fald go' at have når man lege med alverdens databaser. Den leveres i hvert fald med Corel office, hvis du er interesseret.

Emil
Avatar billede ziber Nybegynder
31. august 1999 - 15:49 #5
Hej

Her er et lille freeware program, som kan lave access databaser, vistnok også af paradox databaser
Avatar billede ziber Nybegynder
31. august 1999 - 15:52 #8
her er et andet, det første eksporterer og det andet importerer
Avatar billede lizard Nybegynder
01. september 1999 - 10:36 #9
hmmm, jeg har ikke fået nogen emails om at her er sket noget...men det var der!

Jeg har selv prøvet imax.zip'en, men den vil ikke lade mig importere filen, siger at det ikke kommer i det forventede format, men jeg kan åbne db'en i delphi's version af paradox, men den har ingen export funktion. og ms Access kan ikke importere formatet .db - hvad nu???
Avatar billede lizard Nybegynder
01. september 1999 - 10:39 #10
jo, den kan godt importere, men siger det samme...at det ikke kommer i det forventede format...shit...hvorfor kan jeg så åbne det i delphi's (ver. 4) paradox???
Avatar billede ziber Nybegynder
01. september 1999 - 11:13 #11
kigger lige på det efter middag
Avatar billede ziber Nybegynder
01. september 1999 - 11:44 #12
Har du ikke MsAccess 2.0 ???

Den kan sagtens importere og eksportere paradox databaser, osv...
Avatar billede ziber Nybegynder
01. september 1999 - 11:49 #13
Du siger forresten ovenfor at msaccess ikke kan importere formatet .db, men jeg har lige testet det selv. Enten, er der en fejl i din database, ellers har du, under installationen af msaccess, ikke valgt paradox under konverteringsfiltre. Prøv at køre en geninstallation, og installer ALT
Avatar billede lizard Nybegynder
01. september 1999 - 12:08 #14
oki det prøver jeg!
Avatar billede ziber Nybegynder
10. september 1999 - 09:26 #15
hvad så, hvordan går det, virker det nu, kommer du snart til en afgørelse ??
Avatar billede ziber Nybegynder
13. september 1999 - 07:50 #16
hmmm noget nyt ????
Avatar billede ziber Nybegynder
14. september 1999 - 08:02 #17
sker der noget her eller hvad ?
Avatar billede lizard Nybegynder
14. september 1999 - 13:30 #18
Håber det gør det...sorry!
Avatar billede lizard Nybegynder
14. september 1999 - 13:32 #19
det var ikke for at sylte dig, men jeg har ikke siddet med den opgave i over en uge, så det er begrænset hvad jeg har af tid til at reinstalleret programmer m.m. Skal have hele min comp formateret i næste uge, så vil jeg gøre det, du foreslog...
Avatar billede ziber Nybegynder
14. september 1999 - 14:14 #20
det var skam heller ikke for at jage med dig - men hvis du ikke finder ud af det, så send en mail