Avatar billede superanden Nybegynder
27. juli 2003 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Thrustmaster Modena 360 pro kan kun ses af nogle pc'er?

Jeg har i lang tid haft et Thrustmaster Modena 360 pro racing wheel til min computer. Men pludselig en dag kunne jeg ikke se det i windows mere, uden  jeg havde gjort noget.

Jeg har lige testet det på den bærbare og den finder det med det samme.

Jeg har installeret Sp1 og Thrustmapper, men uden succes :-(

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?
Avatar billede superanden Nybegynder
27. juli 2003 - 12:31 #1
det skal lige siges at jeg har prøvet med andre USB enheder som USB picture card reader og Webcam, og begge enheder bliver detectet og virker.
Avatar billede superanden Nybegynder
27. juli 2003 - 17:44 #2
er der slet ingen der kan hjælpe?

jeg har prøvet at reinstallere windows
Avatar billede superanden Nybegynder
30. juli 2003 - 11:25 #3
det mærkligste er når jeg låner min vens ret som er et Thrustmaster Modena 360 racing wheel som er præcist det samme bare uden gear, virker det! ?

og mit duer på hans og min bærbare så det kan jo ikke være defekt, de 2 rat bruger endda samme driver...
Avatar billede superanden Nybegynder
31. juli 2003 - 23:35 #4
lukker
Avatar billede flash500 Nybegynder
30. november 2003 - 14:21 #5
har du fået det lavet jeg har et prob. næsten af det samme.

jeg har haft det i 2 år  ikke pakket ud over hovede men her i sidest uge pakker jeg det ud og pluger det i USB  men intet sker jeg har pøvet på 3 maskiner  med samme result.