Avatar billede bamsen1 Nybegynder
12. december 2000 - 12:48 Der er 2 kommentarer

Backup program

Jeg har lavet et program hvor man kan tage backup af sine data på sin HD.
jeg er nået til at jeg har lavet en liste og tilført filerne til en liste, og nu skal jeg henvise knappen til filerne der er markeret og så skal den kopierer dem til et drev jeg har valg.

Skal jeg skrive: Dir2.copy Drive2 selected????
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
12. december 2000 - 12:57 #1
P.S Jeg er begynder!!!
Avatar billede shjdsi Nybegynder
13. december 2000 - 16:29 #2
Du kan jo prøve med følgende terminologi!

FileCopy (\"c:\\oldfile.txt\",\"d:\\newfile.txt\")
Se online hjælp for filecopy
Hvis du har en liste af filer, i et array eller en fil kan du loope igennem dem.

for files in fileliste
FileCopy(files, \"d:\\\" & files & \"\")
next files

Dette er ikke testet men har selv lavet noget lignende engang