Avatar billede gitte06 Nybegynder
12. december 2000 - 12:03 Der er 5 kommentarer

Password til Outlook ved opstart af programmet?

Er det muligt, at lave et password til Outlook, så det kun er én selv, der har mulighed for at få adgang til de mails, der ligger?

- Måske der også var nogen der havde en smart løsning på at få indsat et password ved opstart af Windows på sin hjemme-pc.
Har en lille \"pilfinger\" derhjemme, som meget gerne vil \"lege\" med min pc, så det ville være perfekt, hvis der blev sat et adgangspassword op også ved opstart af Windows.
Avatar billede juks Novice
12. december 2000 - 12:07 #1
du kan i
Start - indstilinger- kontrolpanel også klik på (\"Bruger\")
vælge at oprette en bruger prøv det så kan i få en bruger profil hver fx.
Avatar billede gitte06 Nybegynder
12. december 2000 - 12:09 #2
Vil prøve det af senere i aften når jeg kommer hjem på min egen pc. Så vil jeg forsøge at se om det virker... Foreløbig tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2000 - 14:52 #3
Det gør det, hvordan skal de ellers klare sig rundt om på IT-kurserne? <;o)
Avatar billede gitte06 Nybegynder
12. december 2000 - 14:54 #4
Okay, okay, jeg må jo indtil videre tage dit på ordet. Får ikke mulighed for at teste det af før senere iaften. Men rolig nu, jeg glemmer dig ikke **ss**...
Avatar billede superkeld Nybegynder
21. februar 2003 - 02:11 #5
Du behøver ikke at lave en ny profil, for at beskytte din outlook express.
- Du vælger bare at lave en identitet i outlook. Se under "filer" identiteter
her laver du en ny, sætter den til standard at benytte din egen og sætter et password på - nu skal du bare huske, at logge af den identitet, når du er færdig med at læse post.