Avatar billede znipestar Nybegynder
26. juli 2003 - 09:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Er dette muligt?

jeg har mig et Diva T/A ISDN modem + en NT-Box, alt er instlleret og det køre uden problemer. Men jeg tænkt på om det er muligt at fjerne kablet som går fra ISDN modemet til min computer, vil folk så stadig kunne ringe til os?
Avatar billede power.dk Nybegynder
26. juli 2003 - 09:44 #1
Ja det skulle ikke betyde noget da du jo også kal slukke for computeren når du ikke bruger den
Avatar billede znipestar Nybegynder
26. juli 2003 - 09:50 #2
ok, tak
Avatar billede znipestar Nybegynder
26. juli 2003 - 09:50 #3
hov lige en ting til:'

Hvad er forskellen på et kabel og et stick?
Avatar billede power.dk Nybegynder
26. juli 2003 - 09:52 #4
Stikket sidder for enden af kablet
Avatar billede draeber Nybegynder
26. juli 2003 - 15:01 #5
Hvis det er fordi, du ikke længere skal bruge ISDN-linien til Internet, kunne du også prøve at snakke med Teledanmark om ikke du kunne få den nye NTAB-boks i stedet for din NT-boks. Det er ikke sikkert det kan lade sig gøre. Men hvis det kan, slipper du da for en elektronisk "dims"..... Den nye NTAB-boks indeholder nemlig den konverter, du skal bruge til dine almindelige telefoner.
Avatar billede znipestar Nybegynder
26. juli 2003 - 15:48 #6
ok, hvis du vil ha del i pointene draeber, så læg et svar
Avatar billede draeber Nybegynder
27. juli 2003 - 09:35 #7
...