Avatar billede starfish Nybegynder
25. juli 2003 - 16:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program til at måle hvor længe en PC er tændt ?

Hejsa. Jeg søger efter et program til at måle hvor længe en PC er tændt, så jeg kan lave noget statistik på hvor mange timer om ugen mine computere kører.

Har forsøgt google, men aner simpelthen ikke hvad jeg skal søge efter :)

Nogen der kender til nogle programmer der gør det jeg søger ?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
25. juli 2003 - 17:11 #1
Jeg har før brugt et program der hedder coolmon, og den kan vise dig næsten alt.
http://coolmon.arsware.org/download/
Avatar billede starfish Nybegynder
25. juli 2003 - 17:22 #2
Har lige installeret Coolmon, men jeg synes ikke det giver mig det jeg skal bruge. Det eneste jeg kan se der har noget med tid at gøre er uptime, hvilket ikke kan bruges.
Avatar billede dytti Novice
25. juli 2003 - 17:39 #3
med STARR Commander kan du se hvad tid pc'en
blev tændt og hvad tid den blev slukket.
Du skal så godt nok selv regne tiden ud.
Starr er et spionprogram, som bruges til at overvåge aktiviteterne på pc'en
Kan ikke huske linket dertil, men prøv Google
Avatar billede rs2000 Nybegynder
25. juli 2003 - 22:11 #4
Winbar kan gøre det for dig.
det er ikke ret stor og avanceret.Nemt at bruge :-)
Kan også vise CPU forbrug,ram resurser,up-download lige nu,volume,winamp,søge efter mail automatisk og flere ting.
Genialt program,syntes jeg.

www.winbar.nl
Avatar billede starfish Nybegynder
26. juli 2003 - 21:49 #5
>rs2000
Jeg har nu installeret Winbar, som ser ud til at være et meget brugbart program. Men umiddelbart ser det heller ikke ud til at løse mit problem. Så vidt jeg kan se giver det mig også kun uptime siden sidste reboot.
Avatar billede starfish Nybegynder
26. juli 2003 - 21:51 #6
For lige et præcisere hvad jeg søger:

Det skal være et program, der kan sige mig hvor mange timer min PC har været tændt over en given periode. Sådan en periode vil sikkert være nogle uger.
Avatar billede teddyn Nybegynder
26. juli 2003 - 22:50 #7
Prøv den her adresse http://www.voodoofiles.com/5049
Det er et program der hedder Windows Uptime og det fortæller hvor lang tid din maskine har været tændt. Kan mere men det var jo det du ville have :)
Avatar billede starfish Nybegynder
26. juli 2003 - 23:29 #8
tak teddyn :)

Det var ligepræcis sådan er program jeg skulle bruge. Nu skal der logges og regnes på strømforbug på årsbasis .... uha uha :)