Avatar billede nikkelheimer Nybegynder
25. juli 2003 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word laver om på sidehoved

Jeg har problemer med word.
Ved åbning af dokumenter med sidehoved og sidefod, laver word somme tider om på skrifttype- og størrelse og dermed opsætning, så det ser helt forkert ud. (det er brevpair med bl.a. logo).
Nogle gange hjælper det, hvis jeg genstarter computeren, andre gange kan jeg åbne et dokument, hvor det ser rigtigt ud.
Det opstår lige pludselig. I dag har jeg ingen problemer haft, før nu, og så hjælper ingenting.
Nu vil jeg meget gerne prøve at finde årsagen. Det er en brevpapiropsætning, der er blevet brugt i flere år, så jeg kan ikke se, hvad pokker der skulle være i vejen.

Typisk - nu skulle jeg lige checke, hvordan sidefoden ser ud, og nu virker det hele igen.

Jég arbejder mde Microsoft Office XP på Windows 2000.

Med venlig hilsen
Nikkelheimer
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
25. juli 2003 - 15:39 #1
har du andre skrive programmer der gør det samme
25. juli 2003 - 15:44 #2
Du skal sikre dig at de skrifttyper, der er anvendt i din skabelon, er installeret i WindowsXP
Avatar billede nikkelheimer Nybegynder
12. august 2003 - 09:34 #3
Jeg rendte ind i travlhed efterfulgt af ferie. Beklager.

Det er kun word, det sker med. I øvrigt også kun det program, hvor det er aktuelt med brevpapiret.

Det er kun nogle gange, det sker, og nu er det f.eks. ikke sket siden, jeg sidst skrev.
Avatar billede nikkelheimer Nybegynder
15. august 2003 - 13:45 #4
og med hensyn til skrifttyper.
de kommer og går da ikke...
så hvis de er installeret, skal det jo vises korrekt hver gang.