Avatar billede uffe_puf Nybegynder
25. juli 2003 - 10:23 Der er 5 kommentarer

Plotning af en 3d tegning

Hej Jeg kan ikke plotte en tegening som er lavet i 3d, det der sker er, at når jeg laver et layout view af min tegning vises, hele huset fint med shaded overflader, men går jeg i vis plot forsvinder mine overflader, dog er tegningen stadig hided. Er der nogen som kan hjælpe med dette problem???
Avatar billede sorensfar Nybegynder
25. juli 2003 - 10:37 #1
Man har aldrig kunnet PLOTTE tegninger ud i Autocad MED overflader på. Hvis man ønsker et billede med overflade skal man netop eksportere det som billede. F.eks. GIFOUT, BMPOUT eller WMFOUT. Under render kan man lave diverse indstillinger til ønsket format, opløsning og lignende.
Avatar billede uffe_puf Nybegynder
25. juli 2003 - 11:00 #2
Mange tak for det, ved du om man så evt. kan i den nye version 2004??
Avatar billede sorensfar Nybegynder
25. juli 2003 - 13:13 #3
Nej det ved jeg ikke, men jeg tror det ikke. Man kan jo heller ikke i Mechanical Desktop. Man skal have Inventor for at kunne det. Har man et stort behov, kan man få AutoViz, som netop er beregnet til visualitation, og som kører sammen med Autocad.
Avatar billede clausgold Nybegynder
29. juli 2003 - 22:48 #4
AutoCad 2004 kan skam godt plotte shaded eller rendered, uden at skulle gemme som et image.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
29. juli 2003 - 23:28 #5
clausgold> det var da rart at høre - også på tide :-)