Avatar billede dittemor Nybegynder
24. juli 2003 - 22:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hotmail inbox der ser underlig ud

En bekendt af mig ville flytte en masse mail fra sin inbox i hotmail til en ny mappe i hotmail - det lykkedes ikke rigtigt - de kom alle til at se mærkelige ud - og de er tomme, selv om der ikke er ændret på, at inboxen stadig er fuld - som det ses i øverste venstre hjørne.

Hvilket hjørne kan man så spørge....den eneste mulighed jeg lige kan komme i tanker om for at vise et screenshot jeg har taget af inboxen, er at dem der gerne vil prøve at hjælpe, lægger deres e-mail adresse her - og jeg sender straks billedet - indtil kl. 23.

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2003 - 22:26 #1
bare send billedet - så smider jeg det på nettet :)
johnstigers@stofanet.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juli 2003 - 22:26 #2
Send billedet til billeder@mcnally.dk, så smider jeg det online så du slipper for at sende det til alle. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juli 2003 - 22:26 #3
Great minds think alike. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2003 - 22:29 #4
;)

Bare send til n0rmality - min søn er lidt dårlig og konen skuler ondt fordi jeg sidder her... UF!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2003 - 22:29 #5
ses
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2003 - 22:31 #6
sendt til n0rmality
Avatar billede dittemor Nybegynder
24. juli 2003 - 22:32 #7
Nå, nu fik i det begge to - god bedring med sønnen, John Stigers
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juli 2003 - 22:34 #8
Avatar billede dittemor Nybegynder
24. juli 2003 - 22:36 #9
Tusind tak til nOrmality.....
Avatar billede dittemor Nybegynder
25. juli 2003 - 15:05 #10
Problemet er løst - enten har det rettet sig selv eller også har Hotmail-folkene rettet det efter jeg har henvendt mig til dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2003 - 20:29 #11
dittemor> takker han har det bedre idag ;)