Avatar billede geforce3 Praktikant
24. juli 2003 - 20:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tysk dåsepant

Hvordan er det den fungerer? Hvis jeg køber 3 kasser cola, så betaler jeg vel pant? Men jeg har også hørt at man kan skrive under på man ikke vil tage pant for den i
Tyskland?
Avatar billede blyno Praktikant
24. juli 2003 - 20:51 #1
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. juli 2003 - 20:52 #2
Dårligt de ikke allesammen bliver ved:( Vi får vel ikke pant for tyske dåser i DK?
Avatar billede blyno Praktikant
24. juli 2003 - 20:57 #3
Takker for points. De skal have (dansk) pant klistermærket før at du kan få pant i DK..
Avatar billede mto Nybegynder
25. juli 2003 - 00:21 #4
Jeg har været i tyskland for 4 dage siden og i alle de butikker (grænsebutikker) jeg handlede i kunne man stadig slippe for at betale pant hvis man skrev under på at man tager dåserne med ud af tyskland med det samme.