Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
24. juli 2003 - 19:15 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

spørger efter kode hver gang?

Hej

Jeg har et problem med mit Outlock, hver gang jeg genstarter computere går den selv ind og ændrer pop3 og smtp adresser til et nummer, istedet for det jeg har indtastet, derfor skal jeg selv ind og ændre det hver gang.... og så skal jeg skriver min adgangskode hver gang jeg vil hente mail...

Det er kommet efter jeg har installeret mit antivirus program(Norman), hvordan fortæller jeg det antivirus at den skal stoppe med det?
Avatar billede lardy Nybegynder
24. juli 2003 - 19:17 #1
afinstallere det - har folk igennem med den slags problemer hver dag. evt prøv med et andet antivirus program. Det vil virke så snart du har afinstalleret det.
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
24. juli 2003 - 19:20 #2
vi har det samme program på en anden comp. og der havde vi samme prob. til at starte med, men vi fik det løst, kan bare ik huske hvordan
Avatar billede lardy Nybegynder
24. juli 2003 - 19:22 #3
ok jeg vil klart anbefale at afinstallere, men mener du problemet kan løses må jeg desværre henvise til en anden :) - jeg bruger ikke norman pga jeg syntes der er så skod.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juli 2003 - 23:06 #4
Nu kender jeg ikke Norman, men jeg ved at Norton også kan have samme problemer og det kender jeg noget til.
Deaktiver beskyttelsen til E-mail proctection. Genstart computeren. Aktiver atter denne proctection og så skulle det meget gerne viker igen. En anden løsning kunne også være at fjerne Norman helt og så geninstallere det. Så skulle den også meget gerne opdage dit mailprg. og acceptere dette, men første løsning er bedst. Du må finde det sted i Options hvor der står noget med email beskyttelse.
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
25. juli 2003 - 18:12 #5
Kan ik finde sådan en email protection nogle steder, der må være en anden løsning?
Avatar billede renehansen Nybegynder
01. august 2003 - 13:59 #6
Har du prøvet at oprette en ekstra konti med de rigtige oplysninger og se hvad der sker ???

det kunne måske være at den ved email protection skal bruge en konto den selv definere !!!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. januar 2008 - 23:29 #7
Takker for point.-)