Avatar billede jammermand Nybegynder
24. juli 2003 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ville formatere d drevet

Men huh jeg kunne ikke formatere drevet? fik følgende besked :Dette drev kunne ikke formateres. Afslut alle programmer, der benytter dette drev,og kontroller at indholdet af drevet ikke vises i et vindue. Prøv derefter at formatere igen..Styreprogram ligger på c... der er ikke installeret nogle programmer på d. men installations programmerne ligger der.
Avatar billede crackman Nybegynder
24. juli 2003 - 11:28 #1
Så start op i dos og formater derfra...
Der kan du ihvertfald gøre det =)
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2003 - 11:34 #2
Gå i denne computer, højreklik på D, formater og luk denne computer i krydset, så kan du trykke på formater.
Avatar billede jammermand Nybegynder
24. juli 2003 - 11:42 #3
og hvordan er det lige det med dos funger? er det f8 under opstart og hvad er det så jeg skal skrive i kommandolinjen? bruger xp/proff
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2003 - 11:45 #4
Til dette skal du have en startdiskette. start systemet op med disketten i, når den er færdig med, at boote, skriver du format D: og trykker enter.
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2003 - 11:49 #5
Takker.