Avatar billede -rayman- Nybegynder
11. december 2000 - 22:06 Der er 10 kommentarer

Skærmopløsning

I min manual til min skærm står der at min skærm kan køre op til 1280 * 1024, men ligegyldigt hvilken driver jeg bruger kan den ikke komme op på den opløsning. Det højeste den kan komme op på er 1280 * 960.
Jeg fatter ikke hvorfor, for mit skærmkort er et Asus v6800 og derfor kan det ikke være det der er problemet.

Jeg har en Fujitsu 717 skærm, men jeg kan ikke finde nogen driver.....

Hvad kan der være galt?
Avatar billede parazite Nybegynder
11. december 2000 - 22:09 #1
Havde samme problem med min 17\" Siemens. Fandt på min install-CD en specielt driver, som jeg prøvede med. Det virkede!

Kan prøve at sende dig den?
Avatar billede krusell Nybegynder
11. december 2000 - 22:16 #2
Måske har det også noget at gøre med refreshrate.
Prøv at sætte den ned i de høje opløsninger.
Og ja, du skal \"installere\" din skærm rigtigt eller fortælle windows at den godt kan klare de høje opløsniger...
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. december 2000 - 22:26 #3
fandt en fyr med samme problem
            http://www.driverforum.com/controller/3368.html
men ved ikke om nedenstående løser det (de kræver signup)
            http://www.driverguide.com/
Avatar billede parazite Nybegynder
11. december 2000 - 22:31 #4
Avatar billede parazite Nybegynder
11. december 2000 - 22:32 #5
jakoba : Login og pass til driverguide er det samme for alle.
Login : drivers
Pass : all
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. december 2000 - 23:02 #6
tak
Avatar billede -rayman- Nybegynder
13. december 2000 - 21:35 #7
Jeg har hentet den driver, men er det ligegyldigt hvilken af de drivere der er inkluderet jeg bruger?
Avatar billede parazite Nybegynder
13. december 2000 - 22:37 #8
-rayman- : Hvis du har hentet den driver jeg henviser til, så skal du bare vælge en 17\" skærm, så skulle det køre. :o)
Avatar billede -rayman- Nybegynder
14. december 2000 - 09:38 #9
ok....hvis det virker er der point på vej til dig....
Avatar billede -rayman- Nybegynder
20. december 2000 - 21:18 #10
Jeg er ked af at jeg først svarer nu, men jeg har haft meget travlt den sidste uges tid......Jeg kan altså ikke få det til at virke.......Jeg har prøvet næsten alle de forskellige drivere der er i den fil, men ingen af dem virker....