Avatar billede caytronic Nybegynder
24. juli 2003 - 08:39 Der er 3 kommentarer

sql brug på sme server

Hej sider og skal til at instalere mit PHPBB forum...

Og så kommer der et liiiet problem,,,

jeg skal finde forskellige data omkring min SQL database hvordan gør man det i sme5.6.

MVH kim
Avatar billede virtus Nybegynder
24. juli 2003 - 08:41 #1
Hvad mener du med forskellige data ??

Virtus.
Avatar billede caytronic Nybegynder
24. juli 2003 - 09:03 #2
ja det kan godt være at det lyder åndsvagt og at jeg skulle vide di kommende ting men dem jeg har noterede mig vil den ikke akseptere, men ok her kommer det...
Database Server Hostname:
Your Database Name:
Database Username:
Database Password:

findes der en måde at finde dem på moske hved at loge ind som root.
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2003 - 10:25 #3
Nu lyder det til at du selv har sat SME op er dette korrekt, så skal du vide at MySQL på en SME er lidt speciel. Har du fundet dit root password ???

Jeg kan anbefale dig at kigge på http://www.e-smith.org/cgi-bin/contrib.cgi da der er en masse fif til SME, den du mere præcis skal bruge er http://www.familybrown.org/howtos/mysql-password-howto.html, en god idé er find dem som kunne være interresante og gem dem lokalt på din computer, da der kun linkes til andre steder som jo kan fjerne siderne !!!