Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 03:08 Der er 36 kommentarer

Mangler 3 programøre og en designer til hjemmeside.

Hej alle sammen.

Jeg mangler, som overskriften sige, 3 programøre mere og en enkelt designer til min hjemmeside. Jeg startede denne hjemmeside for noget tid siden, men indså at det er svært at lave sådan en selv! Så jeg lavede en ansøgning om en programør et andet sted, og fandt en. Men selv 2 kan være svært, jeg er mere til design, men kan dog lidt af det andet. HTML, CSS, PHP, SQL og lidt Javascript! Siden skal omfatte noget med at man kan melde sig til på siden, og finde en masse venner derinde, ved udelukkende at kigge i hindandes profiler... Og så kan man poste et gæstebogsinlæg og lidt af hvert. Men det er en stor opgave, og derfor kræver det gode programøre og designere, så vi kan få et flot resultat! Vi køber self et DK-domaine, og regner med at blive "købt" af Yahoo eller sådan noget...

Jeg fik idéen til hjemmesiden, da jeg så http://www.lunarstorm.dk/ ... Det er en hjemmeside vi vil lave LIDT alá den stil, men self ikke det samme! Men jeg synes det er en rigtig god idé at lave en side om, hvor mennesker kan møde nye venner.

Hvis du skulle være intereseret, så kontakt mig på min MSN: kong_rasmus@hotmail.com !

Krav:
Programør: Du skal være god til HTML, CSS, PHP og SQL og gerne andet!
Designer: Du skal være god til at lave flotte designs som er i øjn faldene, og som passer til temaet på siden!

Vi er desparate efter at få nogle flere programøre!

Med Venlig Hilsen Rasmus
Avatar billede kop Nybegynder
24. juli 2003 - 08:52 #1
Kan der vanke nogle basseøre eller!! hur. Hvis ja er jeg på. syntes det er en fed idee. jeg er designer /
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2003 - 09:05 #2
kop>Hvor i landet har di din residens?
Avatar billede kop Nybegynder
24. juli 2003 - 09:19 #3
I kbh.!!!
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2003 - 09:26 #4
Det var en skam, jeg bor i nærheden af den tyske grænse, og mangler en designer, der var også een, der henvendte sig her fra området, men jeg kan ikke finde hans mail.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
24. juli 2003 - 10:09 #5
Hvis det har interesse, så vil vi meget gerne se yderligere på opgaven og jeg opfordrer derfor til kontakt - se mine brugerinfo for kontaktoplysninger.
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 11:38 #6
Er der penge i det ?

Jeg har selv lavet sådan en side .. http://www.troxa.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
24. juli 2003 - 12:40 #7
Som troxa spørger er der penge med i spillet ?
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juli 2003 - 12:43 #8
Lytter lige med.....
Avatar billede kop Nybegynder
24. juli 2003 - 13:09 #9
er man så udelukket fordi man bor  i københavn internettet er opfundet eller hur
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 15:06 #10
Kop - Hmm, d lydder interesant, men hvad mener du med om der er basseøre i det? Altså penge? Hvis der bliver tjent noget på siden, gennem bannere eller lign. så deler vi alle pengene op 50:50 ! Stadig intereseret?

phylox2 - Hmm, tjekker lige din profil så!
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 15:08 #11
phylox2 - Hmm, bruger du ikke MSN - Messenger eller ICQ ?
Avatar billede smooth Nybegynder
24. juli 2003 - 15:19 #12
Springer fra
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 15:21 #13
smooth - okay, dit valg, men ellers tak for interessen! :o)
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juli 2003 - 15:43 #14
Heller ingen interesse her... Bannere giver intet afkast, højest små penge, og skal det deles mellem flere personer, får man slet ikke noget ud af det....
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 15:47 #15
locturian - Der er jeg faktisk lidt uening med dig, hvis man laver en god hjemmeside, hvor der også er noget der gider besøge den, så tror jeg godt det kan løbe op! Og hvis siden bliver rigtig god, regner vi med at blive sponsoreret af nogen. Yahoo f.eks... Og det giver også!
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juli 2003 - 15:49 #16
Du har jo ikke givet nogen forudaninger om hvad det er for en side, hvad den omhandler, og hvorfor yahoo skulel være interesseret i at købe den?
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 15:51 #17
locturian - Wups, jow... Hvis du læser det jeg skrev først, vil du vide lidt bedre... !
Avatar billede phylox2 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:00 #18
blitzen87 > 23253768 ICQ
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:02 #19
phylox2 - Takker :oP
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:14 #20
Tjaa .. hvad kan jeg sige :) man har da lov at drømme altså :) min side er efter min egen mening og andres ret fed .. har lavet den helt fra bunden .. i starten var der ca 100 besøgende om dagen .. nu er der ikke nogen .. de hopper fra pga de store .. som jubii chatten og lunarstorm osv .. Så .. ja .. men man skal have lov at drømme :) det gjorde jeg også indtil jeg mødte virkeligheden :)

Og der er SLET ikke penge i det .. tro mig :)
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:15 #21
men heldigvis lavede jeg også mest min for at udfordre mig selv til at lave noget af den slags :)
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:19 #22
troxa - Ja, men var du ikke også alene om din hjemmeside? Det er jo ikke for sjov jeg prøver at samle flere... Du kan se Lunarstorm fx. Den er lavet af sølle 4 personer... Hehe...
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:36 #23
Ja men de sølle 4 personer havde fået opgaven af Teledanmark :) så de var sikret på forhånd :)
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:39 #24
Troxa - Eller også have de aftalt, ligesom jeg prøver på nu, at lave en hjemmeside, og så havde de fundet nogle sponsore!
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:41 #25
Blitzen87 > nu ved jeg så at det var sådan .. :) Men om man er 1 eller 100 om det gør det ikke bedre .. udover at det måske går hurtigere at lave ting :)
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:42 #26
Troxa - JA, og at man sammen kan få et bedre resultat!..
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:43 #27
ja okay :) Det kan være du har ret .. jeg har i hvert fald næsten opgivet min side .. for folk bliver virkelig på de store sider .. for der er deres venner ..
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:46 #28
Troxa - Ja, men alt tager sin tid, jeg tror heller ikke at så snart vores side kommer op at køre, at vi får en masse besøgene! Da Lunarstorm startede, gik der garanteret også meget tid før de begyndte af få besøgene!
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:49 #29
Er du egentlig klar over hvor mange af sådanne sider der er som Lunarstorm af danske sider på nettet ? :)
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:51 #30
Troxa - Narj, ikke helt! Kan du ikke lige give mig link til nogle af dem så?
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 16:54 #31
http://www.chart.dk/seek.asp?mode=doseek&originator=seekbox&seek=chat+portal&seek_erotik=on <-- der er en del .. men ikke alle sammen er sådan nogle

Men inden jeg startede min side søgte jeg efter dem .. og fandt omkring 100 af sådanne sider
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
24. juli 2003 - 16:59 #32
troxa - Jarh, men hvis man nu finder nogle sponsere ?!? Fx. Bladet Chili som der er MANGE unge der læser, og de lver en side med vores side, eller bare lige sætter et link til vores side, på deres hjemmeside... Så er man allerede MEGET godt hjulpet på vej... Men jeg må smutte nu, skal på arbjede her kl. 18.00... Og arbejder lidt langt herfra nemlig... Men kommer tilbage her ved 23.00-tiden!.. Ø.P.
Avatar billede TRoXa Novice
24. juli 2003 - 17:05 #33
okay :) Hvis man fik en sponsor som dem skulle man nok i stedet for at lave siden til sig selv, så lave siden og prøve at sælge den til dem .. dvs lave siden først og kontakte dem bagefter .. det kunne være en mulighed :) men .. tror ikke de vil ligge et link til din side, når der er større sider der er mere populære :) udover hvis din har en helt speciel ting som INGEN andre har, så kunne det selvfølgelig også være :)
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
25. juli 2003 - 14:28 #34
troxa - Jarh, det er også rigtigt nok! Man skal hitte med en helt speciel ting, som ingen andre har fundet på før! Det er det der trækker folk til! ;o) Men vi står sådan lidt på bar bund uden en programør mere eller 2, og en designer! Er der stadig ingen der er friske?
Avatar billede blitzen87 Nybegynder
27. juli 2003 - 19:15 #35
Hmm, kunne stadig godt bruge lidt flere folk. Vi (JEG) er kommet videre med hjemmesiden, og har ændret navnet til Star-Light ! Det gamle var Next Day! Jeg skriver Jeg da ham Gustav ikke har været på MSN i snart 3 dage! Det er meget nedern, så derfor søger jeg stadig gode programørere... !
Avatar billede sfc Nybegynder
05. august 2003 - 16:45 #36
Jeg programmere for dig meget billigt websted... billig billig und sehr gut ja ja!! (: