Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 01:45 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

Vurdering af Dumazz.dk

Hvad synes du om www.dumazz.dk ???

Design...

Indhold...

Navigering...
Avatar billede cozey Nybegynder
24. juli 2003 - 02:20 #1
Design : 6-7@13

Indhold : 7@13

Navigering : 6@13
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 02:27 #2
Og så gerne en kommentar også.... der ville gøre indtrykket bedre...
Avatar billede 3d Nybegynder
24. juli 2003 - 02:27 #3
Jeg kunne ikke lave det så godt *Gg*
giver:
Design: 11 ud af 13
Indhold: 9 ud af 13
Navigering: 7 ud af 13
Avatar billede 3d Nybegynder
24. juli 2003 - 02:28 #4
Designet:
Flot design men Ikke så Mange reklamer.!
Indholdet:
Massere god saftig indhold men måske en lille chat eller et forum
Navigering:
Feeedt :P
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 02:49 #5
Reklamerne er for selv at få vist mine reklamer...

Chat.... bliver det overhovedet brugt på små sider ???
Avatar billede amplificator Nybegynder
24. juli 2003 - 02:58 #6
Chat bliver ikke brugt ret meget på de mindre sider.

Forum eller tagwall er vel nok det smarteste så.
Avatar billede exp Juniormester
24. juli 2003 - 08:27 #7
"Grunden til stilstanden på siden er at vi mangler en sponsor, har du lyst til at sponsorere os, ser vi gerne at du kontakter os..." <== Den sætning kan jeg ikke forestille mig skaffer særlig mange sponsorere
Avatar billede anova Nybegynder
24. juli 2003 - 09:22 #8
Hvad skal man bruge siden til???
Internettet er overfyldt af sider som denne.
Når man har været der én gang, kommer man ikke igen.
Avatar billede khalus Nybegynder
24. juli 2003 - 10:34 #9
wow, i er da godt nok nogle stavespassere. Det er dumBass, det med z'erne forstår jeg godt, det skal jo se smart ud, men næste gang i laver et domæne så tjek for stavefejl først? Hihi jeg retter jer og jeg er kun 12? ellers nice design! (måske er det meningen det er dumazz?!?! hvad ved jeg?)
Avatar billede exp Juniormester
24. juli 2003 - 10:43 #10
khalus >>
"Vi får mange henvendelser angående vores navn...

...og ja stavefejlen er med vilje..."

Læs det på forsiden...
Avatar billede khalus Nybegynder
24. juli 2003 - 10:45 #11
uppss mange undskyldninger fra min side, ved godt hvor irriterende det er når nogen sviner en til med en "med vilje" stavefejl.
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 11:45 #12
DumBazz er taget efter et band der hedder "Dumazz".... fra 80'erne eller noget i den stil... det synes vi lød fedt, så det navn nuppede vi...

exp> Hvad ville ellers være godt at skrive... ?
Avatar billede exp Juniormester
24. juli 2003 - 12:08 #13
Noget om hvad sponsorerne kan forvente for sponsor-pengene, noget mere forretningsmæssigt omkring holdet bag, fx en professionel tekst bag et link á la "Sponsor... hvorfor?"
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 12:36 #14
Hvad med linket "Bliv sponsor" i højre side ???
Avatar billede exp Juniormester
24. juli 2003 - 12:40 #15
Det er så et af det mest anonyme "bliv sponsor"-link jeg længe har set *g*

Men synes under alle omstændigheder i skal ændre teksten...
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 16:56 #16
Ikke noget nyskabende, men det virker og er overskuligt. Fedt logo du har. Bryder mig ikke så meget om den blåternet baggrund virker meget urolig. Sponsor link kan være nødvendigt men kønne er de ikke.
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 16:57 #17
webdogs> forslag til bg ???
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 18:16 #18
tror faktisk jeg ville lave den i hvid
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
24. juli 2003 - 18:22 #19
En anden ting. I skulle tage at dele jeres indhold lidt mere op. Jeg mener at det kan virke for rodet. Det vil også være en god idé at have et mere målrettet indhold. Men det er selvfølgelig kun min mening...
Avatar billede magnusn Nybegynder
25. juli 2003 - 21:35 #20
når jeg kiggede på siden sys jeg ligsom der manglede noget ude i siderne...det ser for bart ud efter min mening..
hvis det er muligt sys jeg måske du sku ha en søjle kørende i hvert hjørne, i en let farve der er ude i de lyse nuancer, så man ikke ser det så tydligt men at det ik er alt for bart...

sys bar lige jeg sku sige min mening :]
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 01:54 #21
Tid til at lukke?