Avatar billede teddyn Nybegynder
23. juli 2003 - 23:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mobilos skal jeg købe

Hej
Jeg er i tvivl om jeg skal købe en Ericsson t310 eller en Nokia 3510i. Hvilken er bedst??? Er der nogle der har nogle gode bud - så svar venligst.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juli 2003 - 00:13 #1
Har selv en Nokia godt nok ikke samme model, og har aldrig været utilfreds. Kender flere som har Ericsson og jeg syntes at Nokia er meget nemmere at gå til end Ericsson er.
Avatar billede tommyv Nybegynder
24. juli 2003 - 00:28 #2
Har selv en Nokia 3510i og er udmærket tilfreds med den. Jeg har dog hørt fra min lillebror og lillesøster som har prøvet begge modeller, at farveskærmen på Ericsson'en er langt bedre end Nokia'ens.
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juli 2003 - 08:26 #3
Klart nokia. Den T300 er ikke værd at bruge gryn på!
Måske er farve displayet bedre ja men generelt funktionsmæssigt ville jeg foretrække 3510i
Avatar billede teddyn Nybegynder
24. juli 2003 - 09:10 #4
Jeg ved godt at T300 ikke er så god men det er T310 som jeg som
Avatar billede teddyn Nybegynder
24. juli 2003 - 09:11 #5
Som jeg spørger om
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juli 2003 - 09:58 #6
ups det var nu oz 310 jeg udtalte mig om men skrev forkert sorry :)
Avatar billede teddyn Nybegynder
24. juli 2003 - 12:24 #7
Hvad så med tri-band og alle de andre faciliteter som er i T310 og ikke i nokia'en. Det er fordi jeg kan købe begge til samme pris, at jeg spørger.
Avatar billede aros Nybegynder
25. juli 2003 - 21:35 #8
Jeg kender ikke nogen af modellerne, men generelt kan jeg kun anbefale at holde sig langt væk fra Ericsson.
Jeg har haft to forskellige modeller, og begge havde problemer med lydstyrken i højttaleren, så det bare ved normal "gadestøj" var det umuligt at høre hvad der blev sagt.
Har kun oplevet gode ting med nokia
Avatar billede teddyn Nybegynder
26. juli 2003 - 00:31 #9
Hvad så med T68i. Jeg mener, at når Ericsson har solgt tonsvis af apperater, så må der da være noget godt ved dem?
Næsten lukketid.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. juli 2003 - 01:09 #10
Kan kun sige som jeg også sagde i mit første svar, der er klasse til forskel, Nokia er meget mere brugervenlig, og kvaliteten helt i top. Har aldrig hørt om nogen som er glad for deres Ericsson, men hvis det er den du gerne vil have, så syntes jeg da du skal købe den, så kan det jo komme an på en prøve. Bliver du så kanon glad for den, kan du jo ligge en kommentar herind og fortælle alle os andre at vi ikke havde ret;)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. juli 2003 - 10:33 #11
Har du brug for flere svar, ellers luk spørgsmålet igen.
Avatar billede teddyn Nybegynder
30. juli 2003 - 10:43 #12
Jeg er ked af det men det blev alligevel T68i, ellers tak for hjælpen.