Avatar billede stringbuffer Nybegynder
23. juli 2003 - 21:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kigge med på Counter-Strike uden at blive set?

Jeg har en CS server og den har kørt og passet sig selv i 3-4 måneder. Men nu har jeg modtaget et par mails hvor folk brokker sig over snyd, og jeg kunne derfor godt tænke mig at kunne logge på i ny og næ og spectate folk uden at de ved at jeg er på.

Hvordan kan det gøres, hvilke programmer osv. skal jeg bruge?
Avatar billede niceday Nybegynder
23. juli 2003 - 21:15 #1
Der er 2 muligheder:

1. Du installerer HLTV, så spillerne ikke kan se om der er nogen der kigger eller ej. Dog kan de se at muligheden er der.

1. Normal spectate, som du kender det fra CS allerede.

Der findes ikke specielle programmer, hvor du kan logge på uden at brugerne overhovedet kan se dig. Ved løsningen med HLTV kan du dog overveje at sætte password på, så du derigennem er den eneste der kan se spillet derfra.
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
23. juli 2003 - 21:17 #2
Hvordan installerer jeg HLTV på linux?
Avatar billede niceday Nybegynder
23. juli 2003 - 21:20 #3
Søg på google på 'hltv' og 'linux', så finder du flere anvendelige resultater.

Herunder finder du de nødvendige filer til linux:
http://downloads.gameplanet.co.nz/cat.dyn/Half-Life/Official/Dedicated_Server/
Avatar billede niceday Nybegynder
23. juli 2003 - 21:21 #4
Dette link fra google giver en god forklaring: http://www.techie.net.nz/howto/hltv.html
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
23. juli 2003 - 22:04 #5
Tak, jeg vil kigge på det :)
Jeg lader dette spg. stå åbent lidt endnu, i tilfælde af andre forslag skulle dukke op.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 23:44 #6
http://www.csspy.cscentral.com er løsningen for dig. Den er usynlig på serveren, og skriver alt ned i en log, eller på en irckanal efter eget valg.
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 23:46 #7
Jubiis CWbot kan lave samme nummer, den findes her.: http://underholdning.jubii.dk/games/download/cs/CWBot/
Avatar billede niceday Nybegynder
23. juli 2003 - 23:49 #8
Ja, men det er jo ikke nok at se nogle linier om hvem der skyder hvem osv. Som stringbuffer skriver, skal han kunne spectate folk og derved se at der snydes - det er ikke muligt med botte :-)
Avatar billede popsy Novice
23. juli 2003 - 23:51 #9
Hehehe, "spectate folk og derved se at der snydes" Good luck :D:D:D
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
23. juli 2003 - 23:58 #10
LOL, det har jeg da aldrig sagt :)))
Nej, jeg banner da bare alle de gode ]:-]
Avatar billede popsy Novice
24. juli 2003 - 00:02 #11
hehe