Avatar billede junglensfugle Nybegynder
23. juli 2003 - 17:33 Der er 6 kommentarer

Klub navn?

Hey!

Vi er en flok drenge fra alderen 15-18 der tænker over at lave en slags klub.. Men hvad skal den hedde?
Vi elsker druk, fester & damer.. :D Som alle drenge i vores alder vel gør.. Vi laver også en hjemmeside til klubben... Det kunne være fedt hvis der var et tema til navnet.. Det ville gøre hjemmesiden en del sjovere..

Hvis du ikke helt forstår hvad vi mener med klub osv.. kan du se et eksempel på en her: www.bodega-muskel.dk

Tak.

PS: Personen der finder navnet vil selvfølgelig komme på hjemmesiden som "navn finder" :D

/Anders
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2003 - 17:36 #1
www.bear-ladyes&score.dk
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
23. juli 2003 - 17:45 #2
hva er det?
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
23. juli 2003 - 17:45 #3
den virker meget.
Avatar billede fet321 Nybegynder
23. juli 2003 - 18:29 #4
Din hjerne eller hvad?

Tror det er et forslag til navn. Du skal selv betale for registreringen af domænet!!
Avatar billede fet321 Nybegynder
23. juli 2003 - 18:30 #5
Avatar billede saj Nybegynder
28. juli 2003 - 21:33 #6
druk og hor forkotes evt til DH...