Avatar billede mr_y Nybegynder
23. juli 2003 - 17:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

problemer med .com sider gennem min D-link 804

Hi Eksperter

Jeg har en d-link 804 router

ALT VIRKER OK

jeg kan se all .dk adr på nettet
jeg kan hente post

men messenger vil ikke køre og jeg kan ikke gå på windows update og alle .com adr. vil ikke virke.

jeg har kigget lidt på DNS opsætningen ipå routeren og den er  sat til at den selv skal finde en dns server.

Hilsen MR_Y

alle 3 maskiner har samme problem
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2003 - 18:22 #1
hvilken udbyder har du! for jeg tror ikke fejlen er hos dig men hos din udbyder
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2003 - 18:26 #2
du kan jo prøve en af mine sider som er et .org og .net men de ligger i danmark så kan vi se om det bare er en fejl!

www.danborg.org
http://danborg-noergaard.net

hvis du kan se noget på dem så er fejlen ikke hos dig men hos din udbyder
Avatar billede mr_y Nybegynder
23. juli 2003 - 20:22 #3
det virker

jeg har stofanet og jeg ved at det virker når jeg piller min router af

MR_Y
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2003 - 20:41 #4
det burde jo netop heller ikke virke når du ikke kan se com domæner! mine er jo bare i DK i stedet for!

har du sat noget filtrering op i din router! ellers blokere en router normalt ikke bare for adresser som ender på com
Avatar billede mr_y Nybegynder
23. juli 2003 - 20:44 #5
routeren er sat op som standart og jeg har ikke pillet ved noget....

jeg kan godt komme her ind men kan ikke se microsoft.com eller update eller andre sider på nettet..

Aner ikke hvad jeg skal stille op med det her..

MR _Y
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2003 - 20:57 #6
DEt lyder altså mystisk! du har ikke sat nogle hjemmesider til at være klasificeret eller lign!

hvis ikke så aner jeg ikke hvad som kan være galt!
Avatar billede coo Nybegynder
28. juli 2003 - 00:54 #7
Hvilken dns server bruger du ?
Du kan skrive ipconfig /all i en dos prompt
Avatar billede mr_y Nybegynder
12. september 2004 - 13:22 #8
fandt ldrig svartet har reinstall min comps
Avatar billede mr_y Nybegynder
27. september 2005 - 12:05 #9
giver mig selv point...
Avatar billede mr_y Nybegynder
27. september 2005 - 12:05 #10
svar