Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 11:19 Der er 18 kommentarer

Ang. danske web-hoteller.

Hey Folkens.
Jeg skal havde købt mig et web-hotel. Med .dk domæne.
Jeg har kigget på www.web10.dk og synes den ser rigtig god ud. Men har nogen af jer erfaringer med netop dette web-hotel?
Mvh. Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. juli 2003 - 11:23 #1
Jeg har selv et site liggende hos dem, og har intet at klage over.

Dog tør jeg ikke udtale mig om support mv., da jeg endnu ikke har haft brug for det. Men det er vel kun et godt tegn ;)
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 11:24 #2
Hey
Hvad skal man vælge? Altså priserne er jo de samme - i oprettelsen?
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 11:25 #3
Når man har bestilt hos netop Web 10 hvor længe går der så før man kan tage web-hottelt i brug?
Avatar billede jakki Nybegynder
23. juli 2003 - 11:33 #4
Avatar billede spontek Nybegynder
23. juli 2003 - 11:39 #5
Hold dig derfra. Det er så rigne.
Ofte er email og/eller webhotel nede.
Jeg har tre gange flyttet danske domæner til dem, og hver gang har det taget mindst én måned (det skal klares på 2 dage).
Jeg har også forsøgt at købe et helt nyt domæne igennem dem, men da der var gået 14 dage var der stadigvæk intet sket, så jeg fik annuleret købet.
Det er ofte de har brugt over én uge på at svarer på en supporthenvendelse.
Avatar billede razor Nybegynder
23. juli 2003 - 11:45 #6
Hvad er det der får dig til at se at den ser god ud? Er det prisen?
Avatar billede razor Nybegynder
23. juli 2003 - 11:45 #7
sige, ikke se :-)
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 11:50 #8
Ja det er bla prisen. Jeg tjener selv 300 om mådene, så prisen skal være lav.
OKay web10 er sløjfet.
Har nogen andre forslagh i samme pris klasse?
Hvad med http://www.surftown.dk/?
Avatar billede spontek Nybegynder
23. juli 2003 - 11:57 #9
Hvad med at lave et nyt spørgsmål hvor du fortæller hvilke ting og hvor meget du skal bruge af det forskelllige, så er det meget letterer at råde dig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. juli 2003 - 11:59 #10
Jeg tror ganske enkelt ikke på du får noget bedre, til samme pris :)
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:49 #11
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede michael007dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:10 #12
Det er måske så godt så du har opkaldt dit brugernavn efter det????

Køb noget reklame istedet for at spamme foraer
Avatar billede bdo Nybegynder
13. august 2003 - 16:19 #13
Nu er WEB10 kritiseret så derfor vil jeg blot tilføje, at jeg brugte eksperten for 2 måneder siden da jeg stod med ønsket om at oprette et web-hotel, og sammen med diverse andre søgninger og sammeligninger med b-one, cliche m.fl. faldt valget på web10, som på mindre end et døgn efter min betaling var gået igennem havde oprette mit web-hotel og i løbet af få dage kom oprettelsen af mit domæne også igennem så jeg kunne bruge det direkte.
Jeg har været tilfreds med web10, så nu flytter jeg mit "pege-domæne" til et web-hotel på web10 i løbet af en uge inden mit pege-domæne udløber.
Nå jeg ville bare sige at ikke alle kunder hos web10 er utilfredse.

PS Det er F'... godt ham Thomas fra gethos... har stoppet med sit SPAM..
Avatar billede bjornicle Nybegynder
13. august 2003 - 16:27 #14
www.gethosted.dk ligger paa ip 217.157.135.109 som resolver til port106.ds1-roen.adsl.cybercity.dk.
Er jeg forkert paa den, eller er det en privat adsl forbindelse ?
Avatar billede bdo Nybegynder
18. september 2003 - 00:48 #15
Til bjornicle
gethosted er en ung fyr på 20 år (Thomas), som forsøger at starte et enmandsfirma op med 24 timers support 7 dage om ugen - så det kan godt være en privat adsl-linie.
Avatar billede michael007dk Nybegynder
18. september 2003 - 07:16 #16
Cybercity leverer andet end private adsl-forbindelser, men man kan da få sin tvivl.
Avatar billede bdo Nybegynder
18. september 2003 - 22:23 #17
Hvad er i øvrigt en privat adsl og hvad er forskellen til en "ikke-privat" ? Som privat kan jeg da også få tilknyttet en fast IP-adresse, hvis jeg vil starte en web-server op.
Avatar billede michael007dk Nybegynder
18. september 2003 - 23:36 #18
Nå var det ikke så meget det at det var privat, men adsl. Cybercity har da også g.shdsl og du kan få global ip (+), så man fx kan få 8 globale ip'er. g.shdsl er meget mere stabil en adsl, så man kan da håbe at det er en sådan forbindelse, selvom prisen måske ikke lige tyder på det.