Avatar billede mysitesolution Nybegynder
22. juli 2003 - 23:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Højtalere? Kan de bruges?

Jeg har et nForce2 bundkort med 5.1 lyd... Der er 3 lyd porte altså Mic, Line-ind og Line-out. Nu er det så at jeg vil købe nogen 4.1 højtalere. Men kan de bare sættes til den ene line-out port og så være surround? Jeg ved man kan købe en ting til nForce2 bundkort så man får 2 digitale lyd porte, men skal man have dem?
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
23. juli 2003 - 01:43 #1
SÅvidt jeg husker skal du stikke stikket til fronthøjtt. i den grønne indgang og til baghøjtt. skal stikket i den sorte indgang.

Ellers skriv hvad dit bundkort hedder, så der kan graves mere i det
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 10:40 #2
Kan se via edbpriser, at de rer ca. 150 kr. i forskel på et 4.1 og et 5.1 højtalersæt. Hvorfor så ikke gøre det ordentligt med det samme, og købe et 5.1? Du har jo kortet, og du vil blive glad for fx et creative sæt. Har selv et sådant, og kan godt anbefale det til pengene.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
23. juli 2003 - 12:48 #3
mit Bundkort er Epox 8RDA+ <- vist nok... men der er kun de 3 porte. Men man kan jo købe en dims, så man får dolby digital udgange.... Men de kan jo heller ikke bruges til analog.
Avatar billede robotten Praktikant
28. juli 2003 - 12:30 #4
Et det et onboard lydkort? Det er sjælendt ret gode - min erfaring om dem er, at de kun er der for at være der.
Hvor lydfanatisk er du?
Avatar billede robotten Praktikant
18. august 2003 - 10:55 #6
?
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
18. august 2003 - 14:55 #7
vil du have points.. min mail server har været nede så jeg har ikke kunne m,odtage mails
Avatar billede robotten Praktikant
18. august 2003 - 15:28 #8
Det kommer an på, om du kunne bruge min kommentar til noget. Ligger et svar da, så kan du selv afgøre det.