Avatar billede cax Nybegynder
22. juli 2003 - 23:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

point hvordan giver man dem

hej jeg kan ikke finde ud af hvordan man giver point til dem man du syntes skal have dem
Avatar billede fcs Novice
22. juli 2003 - 23:28 #1
http://www.ebruger.dk/faq/ her kan du få svar på hvordan Eksperten skal bruges ;-)
Avatar billede fcs Novice
22. juli 2003 - 23:29 #2
Der skulle nu være kommet en mulighed for dig at acceptere mit svar. Hvis du vælger dette, giver du mig point - i dette tilfælde 0 point (hvilket er helt fint, for man skal ikke betale for at spørge om brugen af siden her ;-)

Hygge

FCS
Avatar billede cax Nybegynder
22. juli 2003 - 23:32 #3
ok tak
Avatar billede fcs Novice
22. juli 2003 - 23:37 #4
Det var da så sandelig så lidt ;-)