Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:03 Der er 20 kommentarer

DIABLO

Hej!

Jeg har fået fat i den nye expansion til Diablo2 men det er bare to filer, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med dem..

De hedder
\" thewanderer.bin og thewanderer.cue\"
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:08 #1
det skulle være expansionen, men hvad skal man gøre med dem??

Venlig hilsen runlf
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:09 #2
Allerede??? Hvor fanden har du fået den???
Bin er en Binary fil. Du skal bruge et proggie til at udpakke den med.
Prøv på www.daemon-tools.com
Der burde stå en del om .bin filer.
Cue filen indeholder information om hvordan du skal installerer, så prøv at åbne den med notepad (mener jeg virker)
Hvor har du fået den???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2000 - 18:10 #3
\"the Wanderer\" er så vidt jeg husker da kun en figur i 3. \"verden\", der kommer første gang du træder i skoven...

Hvad du skal gøre ved dem aner jeg ikke. Jeg har bare brugt 1.03 updaten.

/Nikolaj
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:11 #4
Jeg har fået den fra min nabo, han vist nok downloaded den, jeg skal få fat i adressen til dig, men han kommer først hjem senere i aften
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:12 #5
tak for hjælpen, jeg vender tilbage om 10 min, og fortæller hvordan det går med det..
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:14 #6
FILE \"D:\\thewanderer.bin\" BINARY
  TRACK 01 MODE2/2352
    INDEX 01 00:00:00

Det var hvad der stod i cue filen
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:15 #7
The Dark Wanderer er selveste Diablo, dog i en anden krop. Faktisk den krop fra éns character i eteren.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:16 #8
Hmm... finder lige et proggie til dig.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:17 #9
http://www.daemon-tools.com/main.htm
Der står en del om det og man kan også downe det der.
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:19 #10
dreadworg vil du ikke prøve at finde et proggie til mig, jeg har været inde på den side du refererede til, men det er lidt uoverskueligt, min mail er lindholt@123mail.dk

tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2000 - 18:19 #11
/dreadworg tak for oplysningen så ved jeg da det....
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:20 #12
Har du ikke ICQ, det er en del nemmere og så kan jeg samtidigt forklarer dig hvordan du skal gører:)
Ellers kan jeg godt sende det.
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:22 #13
jo ICQ, det har jeg. Men kan jeg ikke lige få dit ICQ nummer først så kontakter jeg dig om lidt, det er nemlig noget tid siden jeg har brugt det sidst
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:23 #14
nikolaidu> Så lidt:)
Check eventuelt:
www.diabloii.net
www.planetdiablo.com
www.dailyrush.dk/diablo2
www.diablo2.com (Yegs Tawern)
www.rungames.com (der er et fora med 5000+ indlæg om Diablo II. Har selv skrevet derinde som pladask, WickedWorlds (ligger på anden pladsen) samt nu dreadworg)
Avatar billede dreadworg Nybegynder
11. december 2000 - 18:24 #15
Avatar billede runlf Nybegynder
11. december 2000 - 18:27 #16
kan du ikke lige invite mig til en chat session, jeg kan ikke lige finde ud af det
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. december 2000 - 22:16 #17
Ikke for at terrorisere jer RPG players, men alligevel, så vil jeg lige sige at RPG STINKER!!!!!!!
Avatar billede dreadworg Nybegynder
14. december 2000 - 23:10 #18
lol

Nu vil jeg ikke sige at Diablo spillene har så meget med RPG at gører, men en smule har det.

Jeg ser en meget større pointe i rollspil. Det er ikke det samme som f eks. Soldier of Fortune, hvor det eneste går ud i en helhed på, at nakke så mange så muligt og sørge for at man helst deler dem op i små bidder med sin Uzi (hvilket er ganske undeholdende).
I et rollespil, udvikler én character sig hele tiden til det bedre. Man kan træffe bestemte valg som har en effekt på verdenen. Der er meget frihed, og sidst men ikke mindst, de plejer at have en historie som rykker til den helt store guldmedalje. For dem som ikke har prøvet Planescape Torment endnu, prøv det!:)
Det har en historie (og en milliard dialogmuligheder!!!næsten da:)) der er til at hoppe rundt over!

Men hver sin smag:)
Avatar billede .robot Nybegynder
06. januar 2001 - 22:58 #19
Heh.. Det samme gælder da vist også for BG 2.. Dog skal jeg anbefale at man lader være med at spille P:T efter en længere omgang BG eller BG 2.. Jeg kedede mig ihjel inden for den første halve time =)
Avatar billede cooliceman Nybegynder
23. august 2001 - 16:51 #20
de ligger på play disken eller sådan noget
bare lig dem ind i roden