Avatar billede radiant Nybegynder
22. juli 2003 - 21:19 Der er 6 kommentarer

Frewald : Raid

Altså nu fik vi jo installert kortet rigtigt... men hvordan kan jeg så bruge den/se den i windows ??? skal man have 2 ens harddisk for at det virker ??? det har jeg høt et eller andet sted...

      \\Z4ndX
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. juli 2003 - 21:38 #1
Hvilket spørgsmål henviser du til?

/per
Avatar billede radiant Nybegynder
22. juli 2003 - 21:49 #2
det er videregående spørgsmål.... vi fandt driveren til
"Promise RAID Osv device"....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. juli 2003 - 21:52 #3
radiant>Ok, kan du så ikke bede om et svar i det spørgsmål, for det er ikke tilladt at uddele mere end 200 point pr. spørgsmål iflg. reglerne.

/per
Avatar billede radiant Nybegynder
22. juli 2003 - 21:56 #4
???? jeg fik mit svar !!! >:-( og det her er et andet spørgsmål... vil du være så vendlig at skrive et svar i  "Raid card driver" spørgsmålet så jeg kan give dig dine point.. !!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. juli 2003 - 22:15 #5
Tillykke med installeringen.

/per
Avatar billede frewald Nybegynder
23. juli 2003 - 09:43 #6
Jeg tror jeg ved hvad dit problem er (efter at have sovet på det).
Du skal naturligvis oprette en RAID-drev, selvom du kun har en disk. Under boot kan du se raid-kortets BIOS. Her skal du trykke CTRL+F (tror jeg nok) for at komme ind og oprette et RAID. Det bør være rimeligt selvfoklarende når du først er kommet derind - hvis ikke så sig til...
Derefter skal du kunne finde disken som en hver anden disk i Windows (disk manageren).