Avatar billede hsh Nybegynder
11. december 2000 - 17:19 Der er 10 kommentarer

formular tilpasning

jeg har flere formular igang: 1 med rulnedmenu (index) med link til sider på min egen hjemmeside hvor jeg ikke kan få bookmarks til at virke? hvordan skal linket se ude?(links til siderne virker), jeg kan ikke få indexet til at åbne i target mainsiden (opbygget i frames), den åbner nyt vindue?.Hvordan skal koden se ud,hvis folk skal vedlægge billed i formular og sende til mig? 30 point for hvert spørgsmål.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. december 2000 - 17:21 #1
<a href=\"fil.htm\" target=\"main\">bla bla</a> ?
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2000 - 17:25 #2
Det skal du da blot markere når du indsætter linket.
Avatar billede andy Nybegynder
11. december 2000 - 17:28 #3
Hvad mener du med at du ikke kan få bookmarks til at virke?
Avatar billede hsh Nybegynder
11. december 2000 - 17:33 #4
kildekode:option value=\"http:// osv.\" </option>hvor #(bookmarket) på siden ikke vil virke! det er ikke noget med a href det er jo en formular
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. december 2000 - 17:35 #5
aah...så er jeg med.. der skal der noget javscript ind så vidt jeg ved..
Avatar billede hsh Nybegynder
11. december 2000 - 17:44 #6
der er ikke noget Javascript i koden, kun html,hvor skal det så ind?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. december 2000 - 17:46 #7
så er jeg vist ikke med alligevel..
Avatar billede hsh Nybegynder
11. december 2000 - 18:00 #8
Det er en formular: <form name=\" navForm\"> select name=\"menu\" osv.
<option value=\"http://www.xxx.dk/xxxx.html>xxxxx
</option>
</select>
</form> osv osv
så hvor vil du lægge den Javascript?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. december 2000 - 18:09 #9
i <select name=\"menu\" onchange=\"javscripther\"> ?
Avatar billede hsh Nybegynder
11. december 2000 - 18:13 #10
hvordan skal koden så se ud? og vil frontpage 2000 acceptere JavaScript direkte eller skal jeg lave det i notepad, den kører jo med VBScript?