Avatar billede swamp Nybegynder
11. december 2000 - 17:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

hvad er det nu adressen er ??

jeg leder efter URL\'en  til en NS host (gratis) ..

Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men de havde en rimelig fornuftig web-DNS ting kørende som man så kunne tilmelde sit domæne og så administrere NS records fra nettet.

help!!
Avatar billede twister10 Nybegynder
11. december 2000 - 17:11 #1
Skulkle vel aldrig være her ??? :

http://soa.granitecanyon.com/
Avatar billede swamp Nybegynder
11. december 2000 - 17:13 #2
nej ikke helt .. men det var da så afgjort også en mulighed!
Jeg prøver lige at læse lidt om dem og så vender jeg tilbage.
Avatar billede steffen Nybegynder
11. december 2000 - 17:15 #3
granitecanyon kan ikke anbefales fra min side.

Brug i stedet www.centralinfo.net.

(Der er også www.mydns.com - meeeen, centralinfo styrer).
Avatar billede swamp Nybegynder
11. december 2000 - 17:17 #4
kult! jeg fandt den jeg ledte efter!
Den hedder www.centralinfo.net ... well, anywayz, twister10 du kom med et rigtig godt bud så du får bare pointene.
Avatar billede swamp Nybegynder
11. december 2000 - 17:19 #5
uhmm ... okay ... i samme øjeblik jeg trykkede udfør til min kommentar kom der et svar fra steffen!!  på centralinfo.net !!

hmm .. tough call ..  jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at dele pointene.
Avatar billede twister10 Nybegynder
11. december 2000 - 17:20 #6
Ok det er helt ok :-)
Avatar billede swamp Nybegynder
11. december 2000 - 17:20 #7
som sagt så gjort .. 5 til twister10 og 10 til steffen (det var trods alt ham der fandt den rigtige :)
Avatar billede twister10 Nybegynder
11. december 2000 - 17:20 #8
No hard feelings :-)