Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. december 2000 - 15:10 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Hvem ville du dræbe?

Jeg har set en lidt sjov amerikansk hjemmeside, hvor man kan stemme om hvem man ville dræbe i forskellige tvserier:

www.wwyk.com

Jeg fik lidt lyst til at prøve at lave sådan en i danmark, og efter at have tænkt lidt over det, blev jeg enig med mig selv om at det ville være hundrede gange federe at lave en hvor man kan stemme på hvilke rigtige personer man ville dræbe inden for forsk. kategorier.

Men er det lovligt?
Avatar billede fcs Novice
11. december 2000 - 15:12 #1
Så vidt jeg ved er det ikke lovligt, da det kan opfattes som en opfordring til at begå vold/drab.
Avatar billede spm. Nybegynder
11. december 2000 - 15:14 #2
Det ville ikke være klogt at lave en sådan side efter min mening.
Avatar billede spm. Nybegynder
11. december 2000 - 15:14 #3
Det ville ikke være klogt at lave en sådan side efter min mening.
Avatar billede spm. Nybegynder
11. december 2000 - 15:14 #4
Hov... det var ikke meningen.
Avatar billede blazer Nybegynder
11. december 2000 - 15:17 #5
jeg ville dræbe Cramy...Small-Talk og brittney spears..altså hvis jeg kunne beholde ligene....øhh...sagde jeg det højt?
Avatar billede fcs Novice
11. december 2000 - 15:17 #6
Det er vel OK med et site der spørger om hvilke fiktive karakterer man vil dræbe, men virkelige personer skal man ikke lave den slags om. Det er hverken etisk eller lovmæssigt korrekt. Det ville være sjovt med fiktive karakterer, men meget usmageligt med virkelige personer.
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. december 2000 - 19:26 #7
Dræb Anna og Lotte!!

Blå Front!!!

Bamse og Kylling styrer!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. december 2000 - 22:17 #8
--> blazer

Det var ikke hensigten, at du skulle komme med forslag...
Avatar billede perj Nybegynder
11. december 2000 - 23:04 #9
Jeg så forleden dag, at erikjakobsen har lavet sig en intern blackliste - det har jeg også nu!
Avatar billede fcs Novice
11. december 2000 - 23:11 #10
perj>> Hvad mener du?
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 14:02 #11
jeg tror han mener at dem som har skrevet at de ville dræbe den og den vil han ikke mere hjælpe eller give point, men jeg er ikke sikker. Jeg syntes, lige som fcs at det er totalt uetisk og svinsk.
Avatar billede perj Nybegynder
16. december 2000 - 14:33 #12
---> madzzz2
Vi er helt enige.
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. december 2000 - 14:37 #13
...men alligevel sjovt, sålænge det ikke går ud over os selv... Det hedder dobbeltmoral og er typisk dansk.

...dette var en lille lekture fra rfogh...
Avatar billede blazer Nybegynder
16. december 2000 - 14:38 #14
at dræbe fiktive personer er det i orden!

OG hvis der er nogen der har taget min kommentar alvorligt har de ondelyndeme medister i øregangen!
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. december 2000 - 14:41 #15
Jaja, blazer... Vi ved godt du er nekro... Du behøver ikke at bortforklare...

Desuden mener jeg også creamy, britney spears m.v. er at betragte som fiktive (på linie med superman, kaj og andrea samt hüttemeier)...
Avatar billede blazer Nybegynder
16. december 2000 - 15:45 #16
HEY!!!

DU SKAL IKEK FORNÆRME HYTTEMEIER!!!!!!!!

HUN ER FOR SEJ!!!!!!!

HENDES SKÅNEÆRMER VIL REDDE OS ALLESAMMEN EN DAG---DET VED JEG!

angående nekro...så hør Alexanderband med nekrofilsangen!
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. december 2000 - 17:24 #17
Den har jeg hørt...

Desuden fornærmer jeg ikke Hüttemeier... ;o)
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 17:48 #18
Et lille spørgsmål til vandhunden: hvordan finder man hen til sådan en hjemmeside? Søger man efter dræbe, hvem jeg vil dræbe eller hvad? Eller er der et link på en anden side som spørger hvem man selv ville dræbe? Det gad jeg godt at vide.
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 17:55 #19
Det er ikke for at kritisere jeg vil bare godt vide hvor sådan en side har bannere, links eller andet. Det er jo skræmmende at en sådan side findes og at alle og enhver bare kan gå ind på den måske få nogle syge tanker! Desuden syntes jeg at det er under al kritis at du overhovedet få sådan en ide. Har du da for meget fritid?
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. december 2000 - 20:37 #20
madzzz2>> I don\'t see the big fuzz...
Det er jo bare en joke... Bevares, en rimelig grov en, men...
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 20:50 #21
ja okay, men alligevel! og jeg er ikke sur eller noget jeg syntes bare det er utroligt, men undskyld hvis jeg har gjort nogen sure noget med mine meninger jeg syntes bare at folk skulle vide hvad jeg syntes om dette, det er dog \"lidt\" overdrevet
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 20:52 #22
det som jeg har sagt(jeg glemete at skrive det sidste)
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. december 2000 - 21:06 #23
Jeg er ikke sur....

Jeg synes bare heller ikke du skulle være det ;o)
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 21:09 #24
nej okay det er jeg heller ikke, jeg er bare forundret, overrasket og forbavset over hvad folk kan finde på at lave i deres fritid eller på deres job (med dette hentyder jeg til \"grundlæggeren\" af den websidee). Det er jo ret uhyggeligt!
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. december 2000 - 21:55 #25
Tjahh... Det er vel bare en videreudvikling af konceptet \"hadeside\"...
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 22:46 #26
ja egentligt
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. december 2000 - 22:42 #27
En sådan side angriber jo ikke rigtige personer, kun fiktive personer, som det alligevel fra producernes side har været meningen skulle hades.
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. december 2000 - 08:29 #28
Hehe... Jeg har altid vidst, at Britney Spears\' producer ville af med hende...