Avatar billede rab Nybegynder
22. juli 2003 - 14:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

swatches panel i InDesign

Hejsa

Jeg er kommet til at flytte rundt på nogle af filerne i min InDesign mappe og nu siger programmet at den ikke kan finde "Swatches Panel" jeg går ud fra at der menes filen "Swatches Panel.apln"

Er der nogen der kan sige mig hvor den skal ligge?
Avatar billede kado Nybegynder
22. juli 2003 - 15:44 #1
Husk at skrive hvilket OS, der bruges. Det er desværre noget alt for mange glemmer

/kado
Avatar billede rab Nybegynder
22. juli 2003 - 15:52 #2
OS er WinXp
- Desværre :-)
Avatar billede spe Nybegynder
22. juli 2003 - 23:53 #3
Den skal ligge i programmer/Adobe Indesign (versionsnr.)/Plug-ins/Graphics
Avatar billede rab Nybegynder
23. juli 2003 - 14:11 #4
Det var det jeg frygtede :-)
Jeg genindstallerer.

Tak for hjælpen