Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2003 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

How to edit e-mail security attachment file type list

I Outlook2002 (XP) modtager man ikke visse vedhæftede filtyper, fordi de tilhører en level 1 eller level 2 'e-mail security attachment file type list'. Hvordan fjerner man filtyper fra disse lister?
Avatar billede s_h_m Nybegynder
22. juli 2003 - 15:26 #1
Følgende forklaring findes i Outlook.

Attachment file types blocked by Outlook
There are two levels of attachment security. Access to level 1 files is blocked and can't be changed. When you receive an attachment with a level 2 file type, you will be prompted to save the file to your hard disk. If you use Microsoft Exchange Server, your administrator can add and remove file types for both levels of e-mail security. If a file type is added to both levels, it will be treated as a level 1 file type.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. juli 2003 - 15:36 #2
Avatar billede hinker Nybegynder
22. juli 2003 - 15:45 #3
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 10:41 #4
Tak for svarene - har i mellemtiden selv fundet det på nettet, men I fortjener alligevel point'ene :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juli 2003 - 12:43 #5
Ok, så takker jeg for point:)