Avatar billede clause Nybegynder
22. juli 2003 - 14:23 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Tele2adsl er det godt

Er der nogen der har erfaring med tele2adsl ?

Jeg vil gerne skifte !! men er bange for hvor stabilt deres forbindelse er !!!
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juli 2003 - 14:29 #1
tele2 har ikke fået den bedste reklame i pressen. Jeg holder personligt snitterne fra de selskaber, men jeg har ingen konkrete erfaringer med dem. Men det er der vist andre der har :o/
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juli 2003 - 14:30 #2
[ ... de selskaber ...] = Telia, tele2 etc.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
22. juli 2003 - 14:30 #3
ADSL markedet er ved at skrumpe! Det ser ude til, at der fremover kun bliver 3
spiller på marked:

TDC
Cybercity
Tiscali

Hvilket er bedst for dig, kommer an på hvor du bor!
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juli 2003 - 14:32 #4
Lægger også et svar
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. juli 2003 - 14:32 #5
Avatar billede chalde Seniormester
22. juli 2003 - 15:02 #6
Ville holde mig fra Tiscali, da de yder ekstrem dårlig support (opsigelse af abonnement kan f.eks tage flere måneder, og man bliver nødt til at henvende sig utallige gange, samt vente i timer på en medarbejder)
Avatar billede snap Nybegynder
22. juli 2003 - 15:11 #7
theprofessor< de er da godt at du skriver at det er udi the at du er professor
hvordan kan du komme med den udtalelse at det ser ud til ????
Avatar billede snap Nybegynder
22. juli 2003 - 15:16 #8
Adsl via Tele 2 er ikke så gammelt så vi kan tillade os at fælde dom om pålidelighed, men den dårlige omtale i pressen er vist kun møntet på deres sælgeres optræden som jeg også var meget utilfreds med.
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. juli 2003 - 08:26 #9
Du har en pointe, snap. Men et firma, der ikke har styr på deres kundepolitik, service- og supportafdeling har jeg ikke lyst til at tage livtag med. Men lad da endelig tvivlen komme dem til gode :o) Jeg holder mig nu til TDC eller CC, dem har jeg - trods alt - bedre fidus til.
Avatar billede donwang Nybegynder
23. juli 2003 - 08:31 #10
Jeg har har tele2adsl i over et år (lige fra bedyndelsen), og jeg har kun en gang haft brug for support, og jeg syntes ikke der var meget vente tid, på telefonen... Imodsætning til tiscali...

Et 11 tal, til tele2adsl fra mig af!
Avatar billede donwang Nybegynder
23. juli 2003 - 08:31 #11
Det har iøvrigt aldrig været nede...
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 09:17 #12
jeg kan kun tilslutte mig at tele2adsl er ok, og til et 11 tal...
Avatar billede sprutnik Nybegynder
23. juli 2003 - 09:20 #13
De fleste spørgsmål ang. tele2 har vist været oppe her:
http://www.eksperten.dk/spm/357309
Avatar billede squashguy Nybegynder
23. juli 2003 - 09:21 #14
bare jeg havde en forbindelse som aldrig gik ned... jeg har webspeed, og gud fri mig vel, jeg har opgivet at holde styr på hvor tit skidtet går ned.
Avatar billede clause Nybegynder
23. juli 2003 - 09:29 #15
Hm hm det jeg får ud af det her er at dem som har Tele2adsl siger det er ok !!
Og dem som ikke har, sabler det ned da de har haft dårligt omtale i pressen :(
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. juli 2003 - 09:35 #16
Det kan godt gå hen og blive et spørgsmål om tro og religion. Erfaringerne på ADSL-siden er åbenbart gode, så du kan da prøve det. Om ikke andet kan du skifte senere, hvis det skulle vise sig at være en fejltagelse.

Takker for point :o)
Avatar billede clause Nybegynder
23. juli 2003 - 09:45 #17
np