Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. juli 2003 - 13:31 Der er 29 kommentarer og
4 løsninger

Hvor købes de grønne skraldespandefrøer

Hej

Nu har jeg simpelhen søgt og spurgt i øst og vest. Men jeg er endnu ikke kommet nærmere hvor man eventuelt kan købe disse kæmpe plastik skraldespande frøer man støder på i forskellige forlystelsesparker / campingpladser o.lign.

Jeg ved det lyder som en underlig forespørgelse, men det er det eneste konen ønsker sig af bryllupsgave :O/
Håber der en en der ved præcis hvor en sådan kan købes, så jeg ikke behøver at iklæde mig sort elefanthue og trailer næste gang jeg kommer forbi sådan en frø

mvh  /0ffline
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. juli 2003 - 13:42 #1
Du får nok svært ved at smugle sådan een ud af Randers Regnskov eller
Djurs Sommerland, hvor jeg har set dem sidst (man har vel ferie).

Men prøv at sende en email til et sted der har dem, og spørg dem om
deres leverandør. Ellers prøv at vende en frø på hovedet, måske står
det i bunden. Og ryd op bagefter...
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 13:56 #2
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 13:57 #3
De står frit ovre ved en skole hvor jeg bor.
Der er både frøer og delfiner! :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:01 #4
og hvad skal hun lige bruge det til!
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:02 #5
umuligt at finde :-)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. juli 2003 - 14:05 #6
lrd > Ej... hvis jeg kom hjem med en af disse keramikfrøer, så tror jeg desværre det ville være den sidste bryllupsdag jeg kom til at opleve på denne jord ;O)

erikjacobsen > Jeg tror du har helt ret med hensyn til udsmuglingen. Jeg har dog ringet til de steder for at høre, men det kan da være at en email ville hjælpe. Ellers må man vel få ungerne til tilfældigt at komme til at vælte sådan en fætter

raggie > Der er 200 points hvis du kan få en proppet i skoletasken, før d. 22 august :O)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:09 #7
Nok ikke smart at gøre sig til tyv for en skraldespandfrø!! og så for en gang point du ikke kan bruge til en disse
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 14:13 #8
lrd > Det var jo også bare for sjov.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:14 #9
:-) ja ved det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juli 2003 - 14:20 #10
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:22 #11
Som kom nanoq! og så kom svaret *LOL*
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:22 #12
Husk lige at takke ham i din bønner på bryllupsnatten :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juli 2003 - 14:25 #13
Hm - ligner en skraldspandsfrø, men kun et billede - suk:
http://images.google.com/images?q=jimfrog&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:26 #14
:-) hvorfor smider du det så som et svar!?
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 14:28 #15
Offline > Mener du ikke en frø der minder om den til højre i linken nedenfor, bare den er bredere og grøn, med en hvid mave?

http://www.images.google.com/images?q=jimfrog&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juli 2003 - 14:31 #16
Hvorfor ringer man ikke bare til en park/steder som har en sådan og hører hvor de har købt den?

Der må vel også være steder, hvor man kan få den specielt lavet?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. juli 2003 - 14:32 #17
Jeg kan dælme ikke lige erindre om den havde en hvid mave. Men det havde den sikkert, da jeg også har set dem sammen med disse delfin skraldespande. Jeg syntes helt sikkert at nanoq's forslag er tæt på. Desværre er det lige nøjagtigt frøen konen tænder på (ikke at misforstå)
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juli 2003 - 14:32 #18
Gammel vane lrd - det sidder I musen....

*G*
Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. juli 2003 - 14:33 #19
miss-g > Jeg har ringet til nordsø camping, Djurs Sommerland og 2 andre campingpladser, uden held.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. juli 2003 - 14:37 #20
Det er også derfor jeg foreslår en email. Den kan blive sendt videre til
en "indkøbschef", der måske ikke kan nås lige nu pr telefon.
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 14:39 #21
Er ikke sikker på at de har dem, men hvad med Faarup Sommerland?
Det er jo en stor park/skov, så mon ikke de har nogle?

www.faarupsommerland.dk
Telefon 9888 1600
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juli 2003 - 14:41 #22
Endnu et billede - vi aner ikke hvordan den ser ud *G*

http://www.felixwong.com/gallery/show.cgi?Pic=suzhou02b.jpg&cat=74&page=1
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juli 2003 - 14:48 #23
Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. juli 2003 - 15:17 #24
Nope... opgiver at finde et billede af frøen på nettet.
Har afsendt 4 email-forspørgelser. Men venter lidt med at lukke spørgsmål, det kunne jo være :O)
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 09:35 #25
Lidt diverse frø stuff:
http://www.froggifts.com/
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 14:38 #26
Avatar billede 0ffline Nybegynder
23. juli 2003 - 17:37 #27
Meget spændende links poster der, men der er jo ingen skraldespandefrøer på nogen af siderne :O/
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2003 - 21:17 #28
Dette er da en skraldespandsfrø, men nok ikke lige sådan én du mener *G*

http://www.felixwong.com/gallery/show.cgi?Pic=suzhou02b.jpg&cat=74&page=1
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. juli 2003 - 15:04 #29
Det har du helt ret i. Jeg regner med at den eneste måde jeg eventuelt vil kunne anskaffe mig den rigtige, er hvis eén af stederne svarer på min mail. Derfor kan jeg ligeså godt begynde at lukke dette spørgsmål.

erikjacobsen > Eftersom dit forslag må betragtes som værende det svar der hjælper mig allermest i denne sitiuation, vil jeg gerne tildele dig størsteparten af points. Så hvis du lige smider et svar :O)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. juli 2003 - 15:06 #30
I andre får selvfølgelig også nogle points for alle de krafter I har lagt i at finde alt andet end lige netop den søgte skraldebeholder ;O)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. juli 2003 - 19:51 #31
Nej tak, sådan noget tager jeg ikke point for. Fornøjelsen er helt på min side.
Avatar billede 0ffline Nybegynder
25. juli 2003 - 00:49 #32
Jamen, jeg så takker jeg for din fine måde at yde hjælp til selvhjælp.
Tak til alle for diverse svar og kommentar i denne tråd.
/0ffline
Avatar billede robotten Praktikant
25. juli 2003 - 08:10 #33
Takker. DEt var et lidt anderledes spm. ;)