Avatar billede tybye Nybegynder
22. juli 2003 - 12:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra NT til 2000

Jeg har hørt at man kan hente brugere fra NT Bruger database (DOMAIN) og ind i en 2000 (Active directory), med et VB script, jeg ved absolut intet om det, Nogen der kan hjælpe
Avatar billede jpvj Nybegynder
22. juli 2003 - 12:10 #1
Du kan exportere dem til en tekstfil (direkte fra user manageren i NT4). Herefter bruger du adduser.exe programmet sammen med en lille bat fil der kalder adduser for hver linie i tekstfilen med brugernavn osv....

Husk at redigere tekstfilen først, så du får fjerne systemkonti mv...
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2003 - 12:10 #2
Avatar billede tybye Nybegynder
22. juli 2003 - 12:24 #4
Jeg kan ikke finde noget om at synkronisere de 2 forskellige slags bruger databser