Avatar billede eklander Nybegynder
22. juli 2003 - 01:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ris/Ros - Trimex.dk

Jeg ønsker noget ris/ros (konstruktiv kritik) af designet på trimex.dk. Er der noget der er godt? Er der noget der kunne gøres bedre?

URL: http://www.trimex.dk/default.asp?section=Frontpage
Avatar billede shaagerup Nybegynder
22. juli 2003 - 01:33 #1
Hvad skal det bruges til?
Avatar billede eklander Nybegynder
22. juli 2003 - 01:35 #2
Det skal være et side til et webdesignfirma
Avatar billede shaagerup Nybegynder
22. juli 2003 - 01:44 #3
Hm.. Det er meget overfyldt med grafik - og det bliver næsten uoverskueligt af den grund. Hvilken slags kunder er det rettet imod? Ganske almindelige danskere? Hvorfor så ikke gøre det dansk?

Designet er ikke særlig gennemtænkt, da der ikke er muligheder for udvidelser (der er plads til de 6 punkter i menuen, og ikke mere), og hvis man endelig vil til at ændre lidt, kan man være sikker på, at der ligger en masse grafisk arbejde foran en. Dette er ufleksibelt, og ikke det jeg ville ønske, hvis jeg havde en hjemmeside (og derfor ville jeg heller ikke vælge Trimex).

Billederne bag menupunkterne understøtter på ingen måde indholdet, men er blot noget hardware.

Hovedet på siden er alt for højt.
Avatar billede shaagerup Nybegynder
22. juli 2003 - 01:54 #4
Prøv at spørge dig selv: Hvad kan Trimex i forhold til alle de andre? Hvorfor skulle folk netop vælge Trimex? Udfra det kan man bagefter tænke: "Hvem ville have fordel af det? - hvilken målgruppe?". (og så skriv svaret her - så kan jeg - og andre - prøve at komme med forslag til ændringer af designet)..
Avatar billede eklander Nybegynder
22. juli 2003 - 01:58 #5
tak for kritikken...de seks menupunkter er nogle der er fastlagt og hvis der derefter skulle komme noget indhold...så er det meningen at det skulle det skulle kunne lægge ind som en undermenu under et de seks fastlagte menupunkter...og hvis man endelige ville ændrer et menu punkt...vil det tage omkringe 40 sek. at gøre dette grafisk...dit synspunkt med for meget grafik kan jeg gi dig ret i...jeg vil tage din kritik op til overvejelse...:)
Avatar billede eklander Nybegynder
22. juli 2003 - 02:06 #6
shaagerup -> hvis du vil have nogle point shaagerup, så smid lige et svar :)
Avatar billede shaagerup Nybegynder
22. juli 2003 - 02:18 #7
ok, da - jeg lægger et svar :-) - men vil stadig gerne vide hvilken målgruppe Trimex satser på - og hvad der gør Trimex bedre end andre..