Avatar billede venturis Nybegynder
21. juli 2003 - 21:55 Der er 4 kommentarer

appcompat.txt

Hej...

Jeg ved ovennævnte fil er en del af KaZaa. Pludselig har jeg dog fået et problem, jeg aldrig før har haft...

Hvis kazaa er åben, og jeg vil taste en adresse i explorer kommer fejlmeddelelsen om denne fil....som skulle ligge under et af mine kataloger på computeren...

Logger jeg ind på en af de andre profiler er der i øvrigt intet problem.. sjovt nok...

men spm. er hvordan jeg finder denne fil... jeg får hele adressen, men går jeg ind i stifinder under dette katalog kan jeg bare ikke se den... har sagt den skal vise ALLE filer... jeg kan bare ikke finde den og forsøge at slette den----

Har nogen et forslag, evt. været udde for det samme... jeg kan se på google at mange har haft problemer med denne fil, men der er bare ikke nogen løsninger umiddelbart ud over at slette programmet... og det er trods alt træls---
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 22:03 #1
appcompat.txt er ikke en del af kazaa - hvem har bildt dig det ind?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 22:03 #2
P.s. kører du XP el. win2K?
Avatar billede venturis Nybegynder
21. juli 2003 - 22:22 #3
XP---

Men det har noget med KaZaa at gøre.. altså den fil.. det er helt sikkert!!!
Avatar billede yvstre Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:25 #4
tror jeg ik du skal regne med det har noget med kazaa at gøre................... jeg har den med outlook explorer og spillet cm4 :-(