Avatar billede troels_holm Nybegynder
21. juli 2003 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Teflon Tape og montering

Hvordan placerer jeg teflon tapen på min msi 3.0. Har hørt at det skulle være godt, men hvad gør jeg?? Er der nogen der kan give en udførlig vejledning eller kan finde en anvisning på i-nettet, Har selv prøvet men kunne ikke finde noget.
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juli 2003 - 22:04 #1
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
21. juli 2003 - 22:12 #2
Derinde

http://www.teflonshop.dk/products.asp

er der billigt Teflon, og mintering af teflon til msi 3.0

//Blue-
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. juli 2003 - 04:35 #3
Det er skam nemt nok hvordan du placere det under din mus i alle 4 hjørner..
Sidder selv med teflon på min msi 3.0
Du klipper bare et lille stykke af som dækker pletten i hvert hjørne og så piller du det lag af som sidder på så du får det klistrede fri og så smækker du det klistrede på din mus i som sagt de 4 hjørner og så er den klar til at tages i brug..

Det er ligesom med et plaster det tages af og på på samme måde =)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
23. juli 2003 - 22:47 #4
Tak for hjælpen. Fandt ud af det ved hjælp af blueberry ogssunddahls hjælp. Går ikke så meget op i point, så håber fordelingen af de enkelte point er i orden.