Avatar billede www.jesper Nybegynder
21. juli 2003 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mandrake 9.1 CD cover

Er der nogen der hved hvor jeg kan få fat i CD covers til Mandrake 9.1? Hvis man ikke må bruge de officiele man får med når man køber Mandrake, kan jeg også godt bruge nogle uofficiele nogle.
Avatar billede www.jesper Nybegynder
21. juli 2003 - 20:40 #1
Havde jeg set, men syntes det er lidt grimt, og jeg kan jo kun bruge det til disk1. Jeg har lige fundet det her: http://www.cs.auckland.ac.nz/~vincent/codedump/ Det cover med orginal tux er helt vild flot :) Så hvis der var en meget venlig sjæl der ville lave tre covers ud af det til cd 1, 2 og 3 (husk at ændre versionsnummer til 9.1) og uploade dem/sende dem til mig ville jeg blive glad og give 150 UP istedet :) Grunden til at jeg ikke selv kan er at jeg sidder på en windåse uden linux eller nogen som helst anden muglighed for at åbne xcf.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 21:56 #2
dalbjerg> 3½ år på eksperten, og så linker du til en coverside?
har bedt en coadmin om at fjerne linket og lade det blive ved det ;)
Avatar billede snowball Novice
21. juli 2003 - 23:55 #3
dalbjerg's link er blevet fjernet da der blev linket til en ulovlig side.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede www.jesper Nybegynder
16. november 2004 - 18:44 #4
Lukker