Avatar billede stefankbhn28 Nybegynder
21. juli 2003 - 19:00 Der er 1 kommentar

Min computer "fryser" pludseligt.

Hej Eksperter.
Min computer er begyndt et gå i "frys" - pludseligt uden årsag. Jeg kan høre HD'en kører i høje omdrejninger, men musen fryser fast, og alle handlinger stopper på skærmen. Ofte resulterer det i at skærmen går i sort i et øjeblik og vender tilbage med alle ikoner i MEGET stor størrelse og grafikken i meget dårlig opløsning. Så står der fra windows at "programmet har haft en meget alvorlig enhedsfejl og at fejlen er rettet. At man skal genstarte computeren."

Men det sker pludseligt igen efter genstart.

Den sender også en fejlrapport til Microsoft, men på den side der popper op fra dem står der at de ikke umiddelbart har mulighed for at hjælpe, men at det er en fejl i Graphic Device. I rapporten den sender står der :

"C:\WINDOWS\Minidump\Mini072103-01.dmp
C:\DOCUME~1\STEFAN~1\LOKALE~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml"

Jeg har scannet hos Microsoft for nye drivere til mit grafikkort, men der er ikke nyere. Kan nogle hjælpe ??
Avatar billede cutai Nybegynder
22. juli 2003 - 04:11 #1
det lyder som en hardware fejl på grafikkortet. kører køleren på det? tjek for drivere på producentens hjemmeside