Avatar billede roedz Nybegynder
21. juli 2003 - 15:45 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Skal bruge webhotel med .NET og MySql DB

Noger der kender til nogle gode webhoteller der understøtter .NET og MySql og også gerne MSsql?

De skal være stabile!!

//Roedz
Avatar billede haolan Nybegynder
21. juli 2003 - 16:40 #1
jeg bruger Yanet.dk, men den understøtter ikke .net, men det er det mest sikre jeg har set endnu.. Ellers er der www.b-one.dk
Avatar billede mphhosting Nybegynder
21. juli 2003 - 18:34 #2
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
21. juli 2003 - 21:03 #3
www.broadcom.dk kan hoste i både Kolding og København i prof. rum
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 03:44 #4
Hey.

Vi tilbyder det du søger. Kontakt os evt. via MSN, så sparer man 10%...

Prisen er det du ser her http://acomma.com/show.asp?dk=23 plus 150,- i opr. for my sql samt 20,- pr. md.... men lad os tage en snak.

- David, Acomma