Avatar billede mit Nybegynder
30. august 1999 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin>>Email fra eksperten...

Når man henter sin mail sidst på eftermiddagen kommer der måske 10-15 mails fra Eksperten.
Når man kigger ned over listen af nye mails, er der en hel række, hvor der i emnefeltet står "Info fra Eksperten.dk". Det er næsten ligeså sigende, som at modtage email med tomt emnefelt...Det er (på godt jydsk) træls... :-(
Kunne man ikke lave et mere sigende emnefelt, som f.eks.:
"Admin>>Email fra eksperten..." er kommenteret
"Admin>>Email fra eksperten..." er besvaret
osv.
Det er jo især interessant, da det let kan forekomme, at over halvdelen (af de emails man modtager) omhandler den samme tråd...

...og så er der jo også lige dem med mobiltlf., som kun får forwarded emnefeltet...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 22:54 #1
nu vi er i gang, kan man også bruge afsender navn til noge...

f.eks. kunne det være en mail fra
Fra: "HTML: Hvordan laver jeg en link"
Subject: "Er oprettet (30 point)"

så kan man næsten se alt, både spm, kategori og pointtal og status, uden at åbne mailen...

men bare husk at den stadig skal sendes fra info@eksperten.dk så man kan sortere den...
Avatar billede reason Nybegynder
31. august 1999 - 21:26 #2
så vil jeg også sige noget.
det er meget forskellige hvornår jeg modtager mails fra eksperten. Forstået på den måde at der kan gå flere timer (dage) før jeg for besked om at der er oprettet/svaret/osv et ? (kan det være fordi jeg bruge en server i USA)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. august 1999 - 22:27 #3
jeg får dem altid lige med det samme, jeg bruger DHT's server
Avatar billede mit Nybegynder
02. september 1999 - 21:42 #4
cyberesben>>Tja, det er nok en ok idé, men da jeg ikke abonnerer på nogle kat., er det ikke jeg jeg har tænkt over
Kommer dine email fra info@eksperten.dk ?..mine kommer fra fejl@eksperten.dk (hvilket jeg har undret mig lidt over)
reason>>mine kommer nu rimeligt hurtigt, men de kommer til gengæld ikke altid i rækkefølge. dvs. jeg kan få en om at et spgm. accepteret inden det er besvaret...
Avatar billede admin Novice
13. september 1999 - 21:17 #5
Mail delen skal gøres bedre, så jo :)
Avatar billede mit Nybegynder
13. september 1999 - 21:41 #6
Lyder rigtig godt...Tak ! :)