Avatar billede encorez Nybegynder
21. juli 2003 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Søg og erstat i mange filer

Kender nogen et program, hvori man kan gemmesøge mange tekst filer med en søg og erstat funktion.

Simon
Avatar billede theprofessor Nybegynder
21. juli 2003 - 14:12 #1
norton utilities havde allerede for år siden en "tekstfind" værktøj
for DOS der hedder "TF" Funktionen findes også i UNIX, LINUX, og
i UNIX værktøjer for Windows. Hvis du har tekstfiler i mange forskelligeformater, er norton's nok den bedste.
Avatar billede aaen Nybegynder
21. juli 2003 - 14:14 #2
UltraEdit er genialt til sådan noget! http://www.ultraedit.com
Avatar billede nmh Nybegynder
21. juli 2003 - 14:18 #3
Jeg synes jeg forleden så et spørgsmål, hvor der var en, der efterlyste en god programmeringseditor. Der var vist nogle forslag du måske kan bruge. Dette er vist ikke til megen hjælp.
Avatar billede encorez Nybegynder
21. juli 2003 - 14:50 #4
Ultraedit lød som det nemmeste valg, så dne tog jeg :)

Takker begge 3