Avatar billede club-p Nybegynder
21. juli 2003 - 13:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvordan = Startdiskette

Jeg skal forematerer min computer men hvordan er det nu man laver en stat diskette.
Avatar billede aaen Nybegynder
21. juli 2003 - 13:46 #1
Han du ikke bare boote på CD'en?
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 13:48 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 13:49 #3
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=club-p&option=24

Og få så lige dine game spørgsmål lukket!!! Du har 900 point ude..
Vender tilbage og ser om der sker fremskridt!
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 13:50 #4
Avatar billede club-p Nybegynder
21. juli 2003 - 13:54 #5
men kan man ikke lave en fra ens agen computer
Avatar billede club-p Nybegynder
21. juli 2003 - 13:56 #6
det har jeg gjordt før men ved ikke hvor man laver den lige nu. jeg skal installere windovs XP hvor finder jeg en startdiskette til det
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 13:58 #7
Vær nu flink og lukke dine gamle spørgsmål club-p så er hjælpen nok nemmere at få
Avatar billede roenving Novice
21. juli 2003 - 14:50 #8
Start-->Indstillinger-->Kontrolpanel-->Tilføj/fjern programmer-->Windows installation-->Lav Startdiskette ...

-- og tag så lige at få kigget på alle dine åbne spørgsmål -- det er ikke fremmende for folks lyst til at svare dig, at du bare henter et svar og så ignorerer svarerne bagefter -- bed eventuelt om svar de steder, hvor du ikke har fået svar men kun kommentarer !-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. juli 2003 - 14:57 #9
maxwell, du linker til en side med ophavsretsligt beskyttet materiale. Det er ikke tilladt på Eksperten.
Avatar billede club-p Nybegynder
21. juli 2003 - 17:22 #10
jeg kan ikke følge den indstruktion du gav ROENVING. der er ikke noget der hedder windows installation.

KAn du ikke give en beskrivelse til windows XP
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 20:14 #11
Avatar billede club-p Nybegynder
21. juli 2003 - 20:22 #12
bliver nød til at lukker debatten forsætter i det andet spørgsmål jeg kom til at åbne. men det bedste svar får stadigvæk pointne.

UNdskyld at jeg kom til at åbne 2 af de samme spørgsmål det var ikke mningen
Avatar billede club-p Nybegynder
21. juli 2003 - 20:22 #13
ja
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 20:27 #14
2 af samme? Kan du ikke tælle til 4? ;D
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. juli 2003 - 21:39 #15
maxwell>> Din kommentar er slettet da det er et ulovligt link på eksperten.
Undgå venligst i fremtiden at linke til book disk siden.

eagleeye / CoAdmin