Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
21. juli 2003 - 09:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med farveopsætning i Photoshop 7.0

Efter køb af ny PC og efterfølgende installation af Photoshop 7.0 DK, har jeg problemer med farveopsætningen.
Uanset hvordan jeg indstiler farverne i opsætningsmenuen er der kun pink/ violette farvemenuer. På min tidligere PC havde jeg Adobe Gamma kalibrering, men ikke til denne version. Kan kalibreringen foretages via nuværende grafik/ skærmkort eller skal Adobe Gamma igen foretage en kalibrering. Hvis det sidste er tilfældet, hvor får man så fat i Adobe Gamma henne ?

(Modtager gerne forslag til download site eller programmet sendt via e-mail)

PC opsætning:
ASUS P4C800 Intell 875
Intel Pentium 4 3.0 Ghz Soc 478 Boxed/ 800
Samsung 1024 MB DDR RAM PC3200 400 Mhz
Sapphire Radeon 9600PRO/ 128 MB DDR
Maxtor IDE 120 GB Ultra DMA/133 7200 Rpm/ Fluid RAID
Avatar billede hcma Novice
21. juli 2003 - 11:26 #1
Ligger din Adobe Gamma ikke i Kontrolpanelet???
Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
21. juli 2003 - 11:32 #2
Hej - tak for hjælpen !! Af en eller anden grund var det slettet fra kontrolpanelet, så jeg reinstallerede WinXP og ADOBE og fandt det efterfølgende for ca. 30 minutter siden. Tak alligevel.
Avatar billede hcma Novice
21. juli 2003 - 11:36 #3
det var godt - skriv lige et svar til dig selv og accepter det, så spørgsmålet kan blive lukket.
Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
21. juli 2003 - 11:44 #4
Sagen er løst