Avatar billede moltzen Nybegynder
21. juli 2003 - 01:22 Der er 2 kommentarer

Info om Harddiske

Hvor godt / stabilt kører en MAXTOR 250 GB sata 7200rpm i forhold til , feks en MAXTOR 250 GB IDE 133 7200rpm .. Hvad er bedst , jeg har et ASUS P4PE med promise sata controller, Så tænkte på om det var nice, og om det kunne betale sig.  plz msg me :)
Avatar billede halifax Nybegynder
21. juli 2003 - 01:48 #1
Kan spørgsmålet ikke vendes, om du har brug for en hurtig SATA i det daglige? Og endelig er forskellen på dem ikke voldsom stor.
Hurtige diske er der mest brug for i servere og til fx. real time videoredigering.

Er det sådan, at du gerne vil have det sidst nye - du har jo controleren - er det snarere dét, end behovet der afgør dit valg.  :)
Avatar billede moltzen Nybegynder
21. juli 2003 - 02:23 #2
Jo sådan kan man os se på det.. jeg har brug for hurtig disk til video redigering,  og så havde jeg jo en dejlig controller i maskinen.. så overvejer stærkt at købe en SATA
..