Avatar billede (~~tjaze~~) Nybegynder
06. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Underrutiner?

Nu PHP ligner Perl rimelig meget, vil jeg bare lige høre om det er muligt at oprette underrutiner som i Perl?

som f.eks.

sub underrutine {

}
Avatar billede bug Nybegynder
07. april 1999 - 17:12 #1
Tror det ikke, men prøv lige at checke denne ud: http://px.sklar.com/
...måske finder du noget...jeg leder videre...

/Bug\
Avatar billede (~~tjaze~~) Nybegynder
07. april 1999 - 17:49 #2
Jeg har faktisk selv fundet svaret... man kan bruge "function()";

:-)

men siden du var den eneste der gad i det mindste prøve at svare får du points'ne :-)

/Martin
Avatar billede bug Nybegynder
07. april 1999 - 17:58 #3
Tak - men jeg troede du ledte efter en rigtig sub - function kunne jeg have fortalt dig med det samme. Men tak!

/Bug\
Avatar billede (~~tjaze~~) Nybegynder
07. april 1999 - 20:10 #4
Jeg ledte faktisk også efter en rigtig sub funktion ;)
Hvis du støder på en funktion der virker som den, må du da meget gerne informere mig om den :)