Avatar billede hrholst Nybegynder
20. juli 2003 - 20:31 Der er 2 kommentarer

2*sata +p4p800delux+xp

Er der nogen der ved hvordan f**** jeg få mine 2*sata til at køre raid0 på en ren installering af xp ???

Har godt nok prøvet i lang tid nu og må erkende jeg neeeder hjælp....

HASTER !!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juli 2003 - 20:34 #1
hvor går du i stå?
du skal bare sørge for at bootsekvensen står korrekt i BIOS, og så trykke f6 under installeringen, så du kan indlæse dine raid-controller-drivere
Avatar billede bonodk Nybegynder
16. maj 2005 - 18:45 #2
hade det samme problem med samme kort og til sidst gik jeg hend og flyttede sata stikkene ned i de nederste stik på bundkortet og det hjalp så virkede det for mig